یکی از بزرگترین مراجع اطلاعات بورسی کشور رایگان شد

وبسایت ره‌آورد ۳۶۵ در ایام نوروز ۱۴۰۰ از ۱ الی ۲۰ فروردین به ‌مدت بیست روز برای همه افراد به‌صورت رایگان قابل استفاده شده است.

به گزارش صدای بورس، ره‌آورد ۳۶۵ سال‌هاست به‌عنوان یکی از مهمترین مراجع اطلاعاتی و تحلیلی بورس ایران شناخته می‌شود. برای استفاده از همه امکانات این سایت لازم است که در آن ثبت‌نام کنید و مبلغی را به‌صورت ماهیانه بپردازید. ولی در کمپینی که قرار است این سایت در ایام نوروز برگزار کند استفاده از این سایت برای همه رایگان خواهد بود.

مدیر سایت ره‌آورد۳۶۵ اظهار کرد: ما با این کار قصد داریم افراد بیشتری را با سایت آشنا کنیم و در عین حال این یک عیدی از طرف سایت به سرمایه‌گذاران بازار سرمایه خواهد بود.

در کنار رایگان شدن امکانات ره‌آورد ۳۶۵،‌ صفحه اینستاگرام این سایت هم قرار است در ایام عید تمام امکانات آن را آموزش دهد تا افراد بتوانند به بهترین شکل از امکانات آن استفاده کنند.

مدیر سایت ره‌آورد دراین‌باره اضافه کرد: قطعاً مهمترین عاملی که باعث می‌شود افراد در بازار سرمایه پول‌های زیادی از دست بدهند عدم آشنایی با تکنیک‌های معامله‌گری و فقدان اطلاعات آنهاست. کسانی در بورس موفق هستند که اطلاعات دارند و تکنیک‌های معامله‌گری را می‌شناسند. تجربه در تمام این سال‌ها نشان داده است که این افراد حتی در بدترین وضعیت بازار هم سود می‌کنند. استفاده از سایت‌هایی مثل ره‌آورد، در کنار اطلاعاتی که در اختیار افراد می‌گذارد، به آنها قدرت تحلیل می‌دهد. ما در این بازه بیست روزه تمامی امکانات سایت را در صفحه اینستاگراممان آموزش خواهیم داد. کسی که این آموزش‌ها را دنبال کند یقیناً بسیار متفاوت از کسی خواهد بود که بدون اطلاعات و آگاهی در بازار سرمایه مشغول فعالیت است. علاقمندان می‌توانند با سرچ کلمه rahavard۳۶۵ در اینستاگرام، در صفحه این سایت به تمامی آموزش‌ها دسترسی داشته باشند.

کمپین سایت ره‌آورد ۳۶۵ از ۱ فروردین شروع و قرار است تا ۲۰ فروردین ادامه داشته باشد. برای استفاده از آن می‌توانید همین امروز در سایت ره‌آورد ۳۶۵ ثبت‌نام کنید.

کد خبر 430602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =