۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
جاماندگان سود سهام عدالت بخوانند

سازمان خصوصی‌سازی دو راه برای جاماندگان سود سهام عدالت اعلام کرده است. اول مراجعه به سایت www.sahamedalat.ir و تکمیل کردن کلیه مشخصات افراد و به خصوص وارد کردن و یا اصلاح شماره شبا و دوم تماس با شماره ۱۵۶۹ است.

به گزارش صدای بورس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده سود سهام عدالت همه مشمولان واریز شده است مگر افرادی که شماره شبای خود را اعلام نکرده‌اند.

سازمان خصوصی‌سازی دو راه برای جاماندگان سود سهام عدالت اعلام کرده است. اول مراجعه به سایت www.sahamedalat.ir و تکمیل کردن کلیه مشخصات افراد و به خصوص وارد کردن و یا اصلاح شماره شبا و دوم تماس با شماره ۱۵۶۹.

اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی در حالی است که برخی از افرادی که هنوز سود سهام عدالت را دریافت نکرده‌اند.

البته پیگیریها نشان میدهد افرادی که ظاهرا شماره تلفن همراهی که به نام خودشان نبوده را در سامانه مربوطه وارد کرده اند هنوز موفق به دریافت سود سهام عدالت خود نشده اند. بر این اساس این دسته از سهامداران نیز بایستی با مراجعه به سایت نسبت به اصلاح شماره تلفن همراه اقدام کنند.

سهام عدالت , 

گفتنی است، سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه ای اعلام کرد روز پنج شنبه ۴۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۶۱۸ نفر از مشمولان سهام عدالت، نیمی از سود سهام خود را دریافت کردند. 

افرادی که برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت دارند سود ۹۸۹۱۱۵ ریالی به حساب آنان واریز شده است. کسانی که برگه یک میلیون تومانی دارند تقریبا دو برابر این رقم را دریافت کرده اند. 

پیش تر وزیر اقتصاد از تلاش این وزارتخانه برای واریز کل سود سهام عدالت تا پایان سال ۹۹ خبر داده بود.

منبع: تسنیم

کد خبر 430550

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =