۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
قرارداد مهم در «مرقام»

شرکت ایران ارقام از انعقاد قرارداد مهم شامل پشتیبانی، نگهداری و راهبری سامانه‌های شرکت بانک تجارت خبر داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت ایران ارقام با نماد «مرقام» و با سرمایه ثبت شده ۵۰۰۰ میلیون ریال در افشای اطلاعات با اهمیت از گروه الف در کدال از انعقاد قرارداد مهم شامل پشتیبانی، نگهداری و راهبری سامانه ها و خودپردازها و داده های سوئیچ شرکت بانک تجارت در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ خبر داد.

در این قرارداد  ۱-پشتیبانی و نگهداری دستگاههای خودپرداز GRG به تعداد ۷۶۹ دستگاه از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ الی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ به مدت سه سال شمسی ۲-جایگزینی دستگاهها خودپرداز برند NCR با برند هیوسانگ به تعداد ۵۶۸ دستگاه (۵۰۰ دستگاه دیواری و ۶۸ دستگاه سالنی) از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ الی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ به مدت سه سال شمسی ۳-مهاجرت سامانه ها، داده ها و مجوزهای سوئیچ و مدیریت کارت به سامانه های مورد تایید ناظر قرارداد از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ الی ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ به مدت یکسال شمسی ۴-راهبری و نگهداری سیستم کارت اعتباری از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ الی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ به مدت سه سال شمسی ۵-پشتیبانی سامانه SSP از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۰ الی ۲۹/۱۲/۱۴۰۲ به مدت سه سال شمسی ۶-پشتیانی سوئیچ و سیستم فعلی مدیریت کارت پس از استقرار سامانه های مورد تایید ناظر از تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ الی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ به مدت دو سال شمسی ۷-راهبری، نگهداری و پشتیبانی سوئیچ و سیستم مدیریت کارت فعلی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ الی ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ بمدت یک سال شمسی

۸- پشتیبانی TLS از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ الی ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ به مدت یک سال شمسی ۹- توسعه و بهینه سازی سامانه ها و نرم افزارهای موضوغ قرارداد از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ الی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ بمدت سه سال شمسی ۱۰- مراحل دریافت ضمانتنامه حسن انجام تعهدات در دست اقدام است که به محض دریافت آن قرارداد فوق الذکر به امضای طرفین می‌رسد.   

نحوه تسویه ۱-مبلغ ۲۵۰.۰۰۰ میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت پس از انعقاد قرارداد و در قبال ارائه ضمانتنامه به ارزش ۱۲۰ درصد مبلغ پیش پرداخت که در حال واریز به حساب شرکت است. ۲-پشتیبانی و نگهداری دستگاههای خودپرداز GRG در۳۶ مرحله بصورت ماهانه به شرکت پرداخت می‌شود. ۳-جایگزینی دستگاه های خودپرداز برند NCR با برند هیوسانگ بعد از هر مرحله نصب دستگاه‌های خودپرداز مطابق برنامه زمانی مدنظر ناظر، به شرکت پرداخت می‌شود. ۴-مهاجرت سامانه‌ها، داده‌ها و مجوزهای سوئیچ و مدیریت کارت به سامانه های مورد تایید ناظر قرارداد، در ۱۰ مرحله بعد از رسیدن به اهداف مطابق قرارداد به شرکت پرداخت می‌شود. ۵-راهبری و نگهداری سیستم کارت اعتباری در ۱۲ مرحله هر سه ماه یکبار به شرکت پرداخت می شود. ۶-پشتیبانی سامانه SSP در ۱۲ مرحله هر سه ماه یکبار به شرکت پرداخت می‌شود. ۷-پشتیانی سوئیچ و سیستم فعلی مدیریت کارت پس از استقرار سامانه های مورد تایید ناظر قرارداد در ۸ مرحله هر سه ماه یکبار به شرکت در ۸ مرحله هر سه ماه یکبار به شرکت پرداخت می‌شود. ۸-راهبری، نگهداری و پشتیبانی سوئیچ و سیستم مدیریت کارت فعلی در ۴ مرحله هر سه ماه یکبار به شرکت پرداخت می‌شود. ۹-پشتیبانی TLS در ۴ مرحله هر سه ماه یکبار به شرکت پرداخت می‌شود. ۱۰-توسعه و بهینه سازی سامانه ها و نرم افزارهای موضوع قرارداد پس از انجام کار مربوطه و نصب پروژه و تایید ناظر به شرکت پرداخت می‌شود. ۱۱-شرکت همزمان با امضای قرارداد به عنوان تضمین انجام تعهدات مبلغ ۱۱۰.۶۶۰ میلیون ریال به صورت ضمانتنامه بانکی و قابل تمدید به بانک ارائه می‌شود.     

کد خبر 430389

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • «مرقام» با «فن‌آوا کارت» قرارداد بست

    «مرقام» با «فن‌آوا کارت» قرارداد بست

    شرکت ایران ارقام در اطلاعیه‌ای با اهمیت از گروه ب در کدال اعلام کرد که با شرکت فن‌آوا کارت از زیرمجموعه‌های گروه فن‌آو قراردادی با موضوع هدایت تراکنش شاپرکی انجام داد.

  • «جم» تعلیق شد

    «جم» تعلیق شد

    شرکت پتروشیمی جم از تعلیق بخشی از فعالیت های شرکت خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =