تصویب افزایش سرمایه ۳۵ درصدی «کگل»

مجمع عمومی فوق العاده شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در خصوص افزایش سرمایه با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.

به گزارش صدای بورس،مجمع عمومی فوق العاده شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با موضوعیت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد که در نهایت طی این جلسه افزایش سرمایه ۳۵ درصدی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از محل مطالبات و آورده نقدی مورد تصویب سهامداران و بر همین اساس افزایش سرمایه تا ۲۰ هزار میلیارد تومان در دستور کار شرکت قرار گرفت.

طی این جلسه مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به اهم برنامه های شرکت برای سال ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برای سال آینده ۴۴هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان فروش پیش‌بینی کرده است.همچنین در سال آتی شرکت جهان فولاد و گوهر ترابر را به عنوان شرکت دوم و سوم وارد بورس خواهد شد.
وی افزود: شرکت در نظر دارد تا با افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی، سرمایه خود را از ۷۴۰۰ میلیارد تومان به ۱۰,۰۰۰ میلیارد تومان برساند. ضمن اینکه برنامه افزایش سرمایه تا ۲۰,۰۰۰ میلیارد تومان نیز در دستور کار قرار دارد تا طی یکسال آینده اجرایی شده و مجوزهای لازم اخذ شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: معدن شماره ۶ که یک معدن زیر زمینی است نیز برای اولین بار در کشور طی سالهای آتی به بهره برداری خواهد رسید. این معدن زیر زمینی در ۶ ماهه اول کلنگ زنی می شود.
در ادامه با افزایش سرمایه ۳۴ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی موافقت شد و این موضوع به تصویب مجمع عمومی فوق العاده شرکت رسید که طی آن سرمایه شرکت از ۷,۴۴۰ میلیارد تومان به ۱۰,۰۰۰ میلیارد تومان رسید. لازم به ذکر است که افزایش سرمایه ۲۰,۰۰۰ میلیارد تومانی نیز در دستور کار هیئت مدیره قرار گرفت.
در ادامه مدیرعامل شرکت در مورد وضعیت فعلی مجموعه و چگونگی نحوه تامین خوراک برای طرح های توسعه به سهامداران پاسخ داد: معدن ۳ جنوبی که بیش از ۳ میلیون تن ذخیره دارد به منطقه می پیوندد و تامین خوراک برای افزایش ظرفیت شرکت مشکلی نخواهد داشت.
در پایان نیز این مقام مسئول تاکید کرد: با انعقاد قرارداد با معدن ۱ و ۳ ، نگرانی ای بابت تامین خوراک از خط ۱ تا خط ۶ تولید را نداریم. معدن ۳ جنوبی شرایط خوبی دارد.

کد خبر 430388

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =