۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
نتیجه مزایده «ثاژن» منتشر شد

شرکت سخت آژند از نتایج برگزاری مزایده، مبنی بر فروش سه دانگ یک قطعه زمین با کاربری تجاری خبر داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سخت آژند با نماد «ثاژن» و با سرمایه ثبت شده ۴۰۰۰۰۰ میلیون ریال در افشای اطلاعات با اهمیت از گروه الف در کدال از نتایج برگزاری مزایده در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ خبر داد.

آگهی مزایده شرکت سخت آژند (سهامی عام) به شماره ثبت ۱۱۸۵۰۷ مبنی بر فروش سه دانگ یک قطعه زمین با کاربری تجاری دارای پروانه ساختمانی، با وضعیت موجود واقع در مشهد- نبش میدان بهارستان، به متراژ ۳۴۴۳ مترمربع دارای ۱۷۹۰۷ مترمربع پروانه تجاری، در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ با انتشار آگهی در روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد و سامانه کدال منتشر شد. متقاضیان می توانستند جهت دریافت اسناد مزایده حداکثر ظرف مدت ۵ روز از تاریخ درج آگهی مراجعه کنند. سپرده شرکت در مزایده مبلغ پنج میلیارد ریال بوده و همچنین هزینه آگهی و هیئت کارشناسی بر عهده برنده مزایده خواهد بود.   

نتیجه این مزایده با توجه به گزارش کمیته معاملات به تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ و مصوبه هیات مدیره مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ با لحاظ شرایط مالی و صرفه و صلاح شرکت، شرکت کارگزاری دلیران پارس (سهامی خاص) دارای شناسه ملی شماره ۱۰۱۰۲۶۰۳۵۳۸ متقاضی خرید ۳ دانگ ملک فوق به مبلغ ۲۵۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال برنده مزایده اعلام می‌شود. بنابراین سود نهایی ناشی از فروش مبلغ ۲۶،۰۰۵ میلیون ریال خواهد بود که به ازای هر سهم ۶۵ ریال می شود.     

نحوه تسویه این مزایده نقدا" (تهاتر با مطالبات خریدار) و تضمین های دریافت شده، یک فقره چک بانکی به شماره ۲۷۰۴/۳۵۵۴۰۹ به عهده بانک تجارت به مبلغ ۵ میلیارد ریال که بابت شرکت در مزایده تحویل داده شده است. خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی ۲۲۴,۹۹۵ میلیون ریال است.

کد خبر 429939

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =