دارا یکم روی دور برد

صندوق واسطه گری مالی یکم با نماد دارا یکم امروز با ۴.۵۷ درصد افزایش برابر با ۶هزار و ۳۳۰ ریال با قیمت پایانی ۱۴۴ هزار و ۷۵۰ ریال به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس  امروز بعد از بیش از یک هفته ریزیش، با لیدری گروه معدنی ها و پتروشیمی ها مثبت بسته شد.

شاخص کل بورس با ۴ هزار و ۶۴۵ افزایش  به رقم یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۲۸۶  واحد  رسید. شاخص کل هم وزن نیز با ۱۸۸ واحد افزایش به ۴۳۱ هزار و ۶۱۳ واحد رسید. این درحالی است که شاخص کل بورس دیروز ۱۱ اسفند با ۳ هزار ۹۴۴ واحد ریزش در کانال یک میلیون و ۱۸۱ هزار واحدی ایستاد. نشان گر شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۹۷۴ واحدی در رقم  ۴۳۱ هزار و ۴۱۶ واحدی ماند.

شاخص سازها همه مثبت به جز فملی

کگل، فولاد، کچاد، شبندر، فخوز، فملی و اپال بیشترین تاثیر را شاخص کل بورس داشتند در میان این شاخص ساز ها به جز فملی همه مثبت بودند.صندوق واسطه گری مالی یکم با نماد دارا یکم امروز با ۴.۵۷ درصد افزایش برابر با ۶هزار و ۳۳۰ ریال با قیمت پایانی ۱۴۴ هزار و ۷۵۰ ریال به کار خود پایان داد.

سهامداران حقیقی  ۹۹.۳ درصد از سهام دارا یکم را خریدند و ۹۹.۸ درصد نیز فروشنده این سهام بودند. حقوقی ها در بازار امروز کمترین فعالیت را داشتند، تنها ۰.۶ درصد خریدند و ۰.۱ درصد فروختند.

در مجموع ۱۲ هزار و ۱۷۱ برگه سهم جقیقی ها و حقوقی ها از دارا یکم را خریدند و ۱۵ هزار و ۱۴۹ برگه سهام از این سهام را فروختند.

کد خبر 429494

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =