تازه واردی که با فارس هم قدم شد/ ۲ روز هم‌نشینی با بزرگان

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با نماد اپال امروز با ۵.۹۵ درصد افزایش با قیمت پایانی ۱۴ هزار و ۷۷۰ ریال به معاملات خود پایان داد

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس امروز ۱۱ اسفند با ۳ هزار ۹۴۴ واحد ریزش در کانال یک میلیون و ۱۸۱ هزار واحدی ایستاد. نشان گر شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۹۷۴ واحدی در رقم  ۴۳۱ هزار و ۴۱۶ واحدی ماند.

نمادهای فملی، فولاد، شستا، فخوز، اپال، کاوه خودرو بیشترین تاثیر را در شاخص کل بورس داشتند. اپال که چهارشنبه ۷ اسفند بورسی عرضه اولیه شد  تنها ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در عرضه اولیه آن شرکت کردند. این نماد بورسی ۲ روز است در بین تاثیرگذاران بورسی و در کنار نمادهایی همچون فولاد و فملی و شسته قرار گرفته است.

سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس با نماد اپال امروز با ۵.۹۵ درصد افزایش با قیمت پایانی ۱۴ هزار و ۷۷۰ ریال به معاملات خود پایان داد. این نماد از همان دقایق اول بازار صف خرید شد. 

حقیقی ها ۷۸.۳ درصد اپال خریدند و ۹۲.۹ درصد فروختند. حقوقی ها۲۱.۶ درصد از سهام این شرکت فراوری معدنی را خریدند و ۰.۷ درصد فروختند.

اپال دیروز با بیش از ۵.۹۳ درصد افزایش با قیمت پایانی ۱۳ هزار و ۹۴۰ ریال بسته شد،  حقیقی‌ها ۳۰۰ میلیون سهام برابر با ۹۴.۹ درصد خریدار سهام اپال بودند و حقوقی ها کمتر از ۵ درصد سهام این شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس را خریدند.

کد خبر 429424

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =