لحظه به لحظه با بازار ۱۰ اسفند ۹۹

در مرحله پیش‌گشایش بورس امروز عرضه در نمادهای شاخص‌ساز مانند روز گذشته زیاد است و احتمالا شروع معاملات امروز بازار روند نزولی همراه است.

به گزارش صدای بورس، در مرحله پیش گشایش بورس امروز عرضه زیاد نیست بلکه تقاضای زیادی در بازار سهام وجود ندارد. احتمالا شروع معاملات بازار سهام با روندی نزولی همراه است.

از طرفی دامنه نوسان نامتقارن مانع ریزش زیاد شاخص کل می‌شود و این موضوع باعث فرسایشی شدن و از کم شدن نقدشوندگی بازار سهام شده است.

ساعت ۹:۳۵

صف خرید عرضه اولیه اپال در آستانه عرضه کامل در روز دوم عرضه است.

کزغال  دیگر سهم تازه عرضه اولیه شده هم قفل در صف فروش است.

ساعت ۱۰:۵۶

قندی ها امروز با افت قیمت همراه اند.قثابت, قشیر, قصفها, قزوین, قنیشا, قلرست, قپیرا, قهکمت و قمرو پر عرضه معامله می شوند.قچار مثبت و متعادل است.

ساعت ۱۰:۵۸

وبصادر بیش از ۱۲۵ میلیون فروشنده در محدوده قیمت ۲۳۸۰ ریال / حمایت ۵ میلیونی حقوقی سهم از این نماد مشاهده می شود.

ساعت ۱۱:۱۱

زراعتی ها نیز با فشار فروش معامله می شوند.زفکا, زماهان, تلیسه, زشگزا, زکوثر, زپارس, زملارد, زگلدشت و زدشت با افت قیمت پر عرضه داد و ستد می شوند.

وپاسار با قیمت ۱۱۷۴ تومان و حجم معاملات ۳۴۱ هزار تایی در صف فروش  ۱۰ میلیونی تشکیل داده است.

وتجارت با رسیدن به قیمت ۲۶۰ تومان منفی ۲درصد تابلو ، معاملاتی همراه با صف فروش  را تجربه می‌کند.

وبصادر که معاملات کم حجم ۸ میلیونی دارد تا این لحظه در قیمت ۲۳۸ تومان با صف فروش همراه است.

دی که معاملات کم حجم ۳۷۰ هزارتایی دارد تا این لحظه در قیمت ۲۱۵۲ تومان با صف فروش ۷۷ میلیونی همراه است.

وبملت با رسیدن به قیمت ۳۶۴ تومان منفی ۲درصد تابلو ، معاملاتی همراه با صف فروش  را تجربه می‌کند، حقوقی این نماد تا به این لحظه بیش از ۲۲ میلیون سهم خریداری کرده است.

ساعت ۱۲:۳۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با افتی ۰٫۷۲ درصدی به سطح یک میلیون و ۱۸۵ هزار واحدی رسید. این در حالی بود که افت امروز شاخص کل هم‌وزن نیز ۰٫۲۴ درصد بود.

معاملات امروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که ارزش کل معاملات خرد به کمترین سطح خود از شهریور ماه یعنی ۱۹۰۵ میلیارد تومان رسید. این در حالی بود که فروش اوراق مرابحه دولتی و همچنین انجام معاملات بلوکی باعث شد تا ارزش کل معاملات بورس و فرابورس حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان باشد.

در معاملات امروز که با عرضه دسته‌جمعی نمادهای بورسی و فرابورسی همراه بود، حتی صف خرید عرضه اولیه اخیر (اپال) نیز ریخته شد. این در حالی بود که اپال، پالایش و کمند بیشترین ارزش معاملات بورس و اعتماد، کرمان و دسانکو بیشترین ارزش معاملات فرابورس را به نام خود ثبت کردند.

امروز همچنین گروه کانه‌های فلزی بیشترین ارزش معاملات بورس را به نام خود ثبت کرد و دو گروه فلزات اساسی و سیمان نیز از گروه‌های پرطرفدار صنعت بودند.

کد خبر 429310

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • عرضه اولیه‌های از ارج و قرب افتاده!

    عرضه اولیه‌های از ارج و قرب افتاده!

    ماه‌های ابتدایی سال گذشته بود که بسیاری از سهام داران چشم انتظار عرضه اولیه ها بودند تا با خرید این سهم ها سود بیشتری از بازار سرمایه کسب کنند. عرضه اولیه ها که همسو با روند نزولی بازار کم کم از ارج و قرب افتادند و کمتر مورد توجه قرار گرفتند. به طور کلی در سالی که گذشته شاهد ۲۷ عرضه اولیه بودیم که از این تعداد ۹ سهم در بورس و ۱۸ سهم در فرابورس عرضه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =