۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
افزایش قیمت محوصلات «خکار»

شرکت ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران) مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات را دریافت کرد.

شرکت ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران) با نماد «خکار» و با سرمایه ثبت شده ۷۱۶۰۰۰ میلیون ریال در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد: این شرکت مجوز افزایش مجموعه منیفولد پلاستیکی را از سوی شرکت مگاموتور دریافت کرده است . بر این اساس این محصول که با نرخ ۷۶۵ هزار ریال به فروش می رسید در حال حاضر با قیمت ۴ میلیون و ۵۰ هزار ریال به فروش می رسد.
مبلغ فروش محصول در سال مالی قبل ۳۹۱,۳۷۵ میلیون ریال و نسبت فروش محصول به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل ۵۲ درصد است.
این شرکت اعلام کرده که با انعقاد قرارداد جدیدبا شرکت مگاموتور، نرخ مجموعه منیفولد پلاستیکی به طور میانگین در حدود ۴۲۹ درصد افزایش داشته است که در نتیجه از این بابت معادل ۳۴ میلیارد ریال از تاریخ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ لغایت ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ تعدیل افزایش نرخ فروش محاسبه و ثبت شده است که در فعالیت ماهیانه بهمن ماه اعمال می شود.


این شرکت در اطلاعیه ای دیگر اعلام کرده که مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات واترپمپ را در تاریخ  ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ دریافت کرده است.
براین اساس نرخ قبلی این محصول ۲.۴۸۵.۰۰۰ ریال بوده که با نرخ جدید به مبلغ ۳,۴۵۳,۸۰۰ ریال رسیده است. مبلغ فروش محصول در سال مالی قبل ۲۱۸,۱۹۳ میلیون ریال و نسبت فروش محصول به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل معادل  ۳۰ درصد است. این شرکت اعلام کرده  با انعقاد قرارداد جدیدبا شرکت ساپکو، نرخ مجموعه واترپمپ به طور میانگین در حدود ۳۹ درصد افزایش داشته است که در نتیجه از این بابت معادل ۳۳ میلیارد ریال برای ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۹ تعدیل افزایش نرخ فروش محاسبه و ثبت شده است که در فعالیت ماهیانه بهمن ماه اعمال می شود.    

کد خبر 429155

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =