اعلام قیمت جدید بسته اپراتورها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش چشمگیر قیمت بسته‌های اپراتورها درصورت تصویب مصوبه کمیسیون تلفیق، مبنی‌بر افزایش ۳۰۰۰ میلیارد تومانی مالیات اپراتورها و اختصاص آن به برخی دستگاه‌ها از جمله صداوسیما خبر داد.

به گزارش صدای بورس، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتر نوشت: امیدوارم امروز نمایندگان مجلس با مصوبه کمیسیون تلفیق، مبنی بر افزایش ۳۰۰۰ میلیارد تومانی مالیات اپراتورها و اختصاص آن به برخی دستگاه‌ها از جمله صداوسیما برای امورات نظارتی، مخالفت کنند. تصویب این بند در تبصره ۶ بودجه باعث افزایش چشمگیر قیمت بسته‌های اپراتورها خواهد شد.

جهرمی تصویری از این مصوبه منتشر کرد که در آن عنوان شده است: حق‌الامتیاز و حق‌السهم دولت از اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی به میزان ۱۰ درصد افزایش یافته و به حساب درآمد عمومی ردیف ۱۳۰۴۰۴ نزد خزانه‌داری کل واریز می‌شود. منابع حاصل به میزان ۳۰ هزار میلیارد ریال با هدف حمایت از تولید محتوا و فعالیت‌های فرهنگی و نظارت در فضای مجازی هزینه می‌شود. مسوولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر و نظارت بر آن؟ منحصرا به عهده سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) سازمان صداوسیما است.

منبع: ایسنا

کد خبر 429051

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • رد یک شایعه از سوی بهارستانی‌ها

    عضو هیئت رئیسه مجلس خبرداد:

    رد یک شایعه از سوی بهارستانی‌ها

    عضو هیئت رئیسه مجلس با رد شایعه مصوبه بهارستان برای افزایش قیمت اینترنت در سال آینده از مصوبه مجلس برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت اینترنت توسط وزارت ارتباطات در سال ۱۴۰۰ و آشکار شدن درامدهای چندهزار میلیاردتومانی دولت از اپراتورها خبرداد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =