۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
«قلرست» ۶۸۹ریال سود محقق کرد

شرکت قند لرستان برای هرسهم ۶۸۹ریال سود محقق کرده که این مبلغ طی ۶ماه پوشش داده شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت قند لرستان در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۳۰دی۱۳۹۹، سود هر سهم را ۶۸۹ریال و سود خالص را ۲۷۵میلیارد ریال منتشر کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل با رشد ۶۱درصدی همراه شده است.

این شرکت در دوره مورد گزارش، سود عملیاتی را ۲۸۷میلیارد ریال و سود انباشته را ۷۷۶میلیارد ریال اعلام کرد که به ترتیب رشد ۶۲ و ۱۷درصدی را تجربه کرده است.

"قلرست" در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که به دنبال انعقاد قرارداد با کشاورزان دارای زمین بزرگ و سیستم آبیاری مدرن و سرمایه گذاری به منظور افزایش ظرفیت تولید تا میزان ۳هزار تن در ۲۴ ساعت است. همچنین قصد بکارگیری و آموزش نیروهای تحصیل کرده و جوان و آموزش نیروهای موجود با هدف افزایش راندمان تولید را دارد.

در برآوردی که این شرکت از تغییرات عوامل بهای تمام شده برای دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱تیر۱۴۰۰ دارد، اعلام کرد بهای تمام شده نسبت به سال قبل۳۰درصد افزایش خواهد داشت.  علاوه بر این در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره می توان به استفاده از تسهیلات کوتاه مدت بانکی جهت خرید چغندر اشاره کرد.

سایر برنامه های با اهمیت شرکت

«قلرست» برای دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱تیر۱۴۰۰ برنامه ریزی کرده که در جهت خرید ماشین آلات و به منظور افزایش ظرفیت مصرف چغندر تا ۳هزار تن در شبانه روز در صورت تامین ارز مورد نیاز اقدام های لازم را انجام دهد.

منبع: سنا

کد خبر 428928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =