گروه مالی ساتا و زیرمجموعه‌ها جوایز برتر را کسب کردند

گروه مالی ساتا به همراه شرکت‌های کارگزاری آزمون بورس و امین توان آفرین‌ساز در یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران سال ۱۳۹۹ موفق به کسب جوایز برتر شدند.

به گزارش صدای بورس  صبح روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران به همت انجمن مدیریت مالی ایران و با حضور جمعی از مقامات و مدیران سازمان‌های کلیدی کشور برگزار شد؛ طی این مراسم گروه مالی ساتا تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شرکت امین توان آفرین ساز تقدیرنامه یک ستاره و کارگزاری آزمون بورس به عنوان تنها کارگزاری بورسی که موفق به کسب جایزه شد، گواهینامه دریافت کرد.   

در ابتدای این مراسم پیام وزیر اقتصاد و امور دارایی خوانده  شد و سپس مجید قاسمی، رئیس انجمن مدیریت مالی ایران در خصوص نقش مهم نهادهای مالی و سرمایه‌گذاری به خصوص در دوران کرونا و پساکرونا پرداختند. در ادامه، عباس معمارنژاد، معاون وزیر اقتصاد به تشریح موضوع فراگیری مالی پرداخت و گفت: فراگیری مالی به نحوی که در همه نقاط جغرافیایی کشور، تمام افراد دسترسی مناسب و زودهنگام به خدمات مالی داشته باشند، مانع از فراگیری فقر می شود؛ زیرا امکان انباشت پس‌انداز ایجاد خواهد شد.

معاون وزیر اقتصاد افزود: برای نیل به این هدف، گسترش فناوری‌های جدید، توسعه مدل‌های کسب و کار و بهبود سواد مالی در دستور کار سیاست‌گذاری این حوزه قرار دارد.

در ادامه این مراسم و در نوبت اعطای جوایز، شرکت سرمایه‌گذاری مهرگان تامین پارس(گروه مالی ساتا) و ۲ زیرمجموعه آن، جوایز و تقدیرنامه‌هایی که توسط هیئت داوران و کمیته ارزیابی انتخاب شده بودند را دریافت کردند.

برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹ جهت ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده شده است و کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به خصوص در سطوح بالاتر به عنوان سند افتخار یک سازمان و به طور خاص حوزه مالی است.

منبع: ایلنا

کد خبر 428735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =