۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
«دی» افزایش سرمایه می‌دهد

بانک دی، از مجوز بانک مرکزی برای افزایش سرمایه بانک دی خبر داد.

به گزارش صدای بورس، بانک دی با نماد «دی» و با سرمایه ثبت شده ۶۴۰۰۰۰۰ میلیون ریال در افشای اطلاعات با اهمیت از گروه ب در کدال از مجوز بانک مرکزی برای افزایش سرمایه بانک دی در تاریخ  ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ خبر داد.

با توجه به گزارش توجیهی هیات مدیره به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه و همچنین مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا برای افزایش سرمایه این بانک طی نامه شماره ۹۹/۳۸۱۷۸۷ مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۸ صادر شده است. همانگونه که در گزارش توجیهی افزایش سرمایه عنوان شد، افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت همزمان سازمان بورس و اوراق بهادار، و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و تصویب آن در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام خواهد بود.  

این بانک در اطلاعیه ای دیگر از برگزاری مزایده خبر داد. در این مزایده، عمده سهام غیرمدیریتی شرکت تولید برق دماوند، در تاریخ عرضه می شود.

عطف به نامه شماره ۱۲/۴۶۵۸/ک/د مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ شرکت کارگزاری بانک دی (سهامی خاص) شرکت بانک دی(سهامی عام )در نظر دارد تعداد ۱۲۶،۹۴۲،۰۰۰سهم معادل ۴/۶ درصد از سهام تولید نیروی برق دماوند (سهامی عام) را بطور عمده و نقد از طریق عرضه در بازار دوم فرابورس، به فروش برساند. قیمت پایه هر سهم معادل ۶۳،۰۲۱ریال بوده و چنانچه قیمت پایانی روز قبل از عرضه بیشتر از ۶۳،۰۲۱ ریال باشد، مبنای قیمت پایه، قیمت پایانی روز قبل از عرضه خواهد بود. تاریخ عرضه روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ تعیین شده است.

کد خبر 428645

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =