۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
قیمت انواع سکه ۹۹/۱۱/۲۵

در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۱۷۹ هزار تومان است.

به گزارش صدای بورس، در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۷۹ هزار تومان، قیمت دلار ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۱۷۹ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۷۹ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با افزایش همراه شده است؛ سکه بعد از مدت‌ها بار دیگر وارد کانال ۱۲ میلیونی شده است؛ فعالان بازار از افزایش تقاضا برای خرید سکه خبر می‌دهند و این موضوع هم یکی از دلایل افزایش قیمت سکه است. هرچند از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ نرخ ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

منبع: تسنیم

کد خبر 428313

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =