برنامه سه شرکت برای افزایش سرمایه

سه شرکت قند شیرین خراسان، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید و پارس دارو ، از تجدید ارزیابی، مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته برنامه افزایش سرمایه ۱۴۳، ۶۲ و ۴۳ درصدی دادند.

به گزارش صدای بورس، سه شرکت قند شیرین خراسان، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید و پارس دارو از برنامه افزایش سرمایه ۱۴۳، ۶۲ و ۴۳ درصدی از محل تجدید ارزیابی، مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خبر دادند.

براین اساس، "قشرین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۹۶.۵ به ۲۳۴.۹ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بازار پایه ای از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

همچنین "گوهران" درصدد است سرمایه فعلی را از ۲۴۰ به ۳۸۸.۸ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته و برای جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و اصلاح ساختار مالی صرف خواهد شد.

در این میان، "دپارس" هم در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۵۲.۵ به ۹۵ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی انجام خواهد شد تا قادر به تامین سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه، کاهش هزینه های مالی و افزایش سود آوری، بهبود نسبت مالکانه و رقابت پذیری شرکت در صنعت و بازار سرمایه، تغییر در ترکیب نوع محصولات تولیدی شود.

کد خبر 428107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =