«تملت» بازوی بانک ملت در حوزه ارائه خدمات بانکداری/ افزایش سرمایه در دستور کار است

شرکت تامین سرمایه بانک ملت بازوی بانک ملت در حوزه ارائه خدمات بانکداری و سرمایه‌گذاری است.

به گزارش صدای بورس،  دهمین سالروز تاسیس تامین سرمایه بانک ملت امروز ۱۱ بهمن ۹۹ با حضور مدیرعامل بانک ملت و مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت برگزار شد.

روح الله حسینی مقدم، مدیرعامل تامین سرمایه بانک ملت در این رویداد که  از تمبر یادبود ۱۰ سالگی شرکت تامین سرمایه بانک ملت نیز رونمایی به عمل آمد، بیان کرد: شرکت تامین سرمایه بانک ملت توانسته خدمات بانکداری سرمایه گذاری را به مجموعه مشتریان بانک ملت و سایر ذی نفعان ارائه کند.

حسینی مقدم اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان بازوی بانک ملت در حوزه ارائه خدمات بانکداری سرمایه گذاری در کشور نقش آفرین باشیم.

وی افزود: در شرکت تامین مالی بانک ملت حداقل ۲۱ هزار میلیارد تومان انتشار انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت در طی ۱۰ سال برای مشتریان بنگاه های اقتصادی برای تامین مالی صورت گرفته است.  همچنین در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۹  نیز معادل ۹  هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان امکان انتشار اوراق برای شرکت تامین سرمایه بوجود آمد و توانستند برای مشتریان بزرگ و بنگاه های بزرگ بورسی این خدمت را ارائه دهند.

۱۲ هزار میلیارد تومان ارزش صندوق های تحت مدیریت شرکت تامین سرمایه بانک ملت

مدیرعامل تامین سرمایه بانک ملت در ادامه بیان کرد: در حوزه مدیریت دارایی نیز بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان ارزش صندوق های تحت مدیریت شرکت تامین سرمایه بانک ملت است که از بستر کمک و همیاری که در خود بانک ملت وجود دارد و ظرفیت هایی که در شرکت تامین سرمایه بانک ملت که در سال های اخیر به وجود آمده این امکان بوجود آمده که این حجم از دارایی ها را مدیریت کند. با توجه به پتانسیل بانک ملت انتظار می رود این ارقام افزایش پیدا کند و رکودهای خوبی را ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانیم:
نرخ مالیات بر نقل و انتقال سهام در سال ۱۴۰۰
همتی: برای دریافت کد شهاب یک ماه فرصت باقی است

حسینی مقدم بیان کرد: شرکت تامین سرمایه بانک ملت در حال حاضر ۱۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه دارد که  با حمایت گروه مالی بانک ملت این اقدام  صورت گرفته و برنامه هایی برای افزایش سرمایه شرکت وجود دارد.

وی تصریح کرد: شرکت‌های تامین سرمایه  باید با بنیه قوی بتوانند برای انتشار به بنگاه های بزرگ کمک می کنند و کفایت سرمایه یکی از حداقل هایی است که باید در جهت تقویت بنیه استفاده کرد، همواره بانک ملت و گروه مالی ملت در این جهت کمک کننده بوده است

مدیرعامل تامین سرمایه بانک ملت افزود: شرکت تامین سرمایه بانک ملت از اسفند ۹۸ در تابلوی بورس ثبت شده و در حاضر اعتبار خوبی را کسب کرده است.

حسینی مقدم ادامه داد: چالش مسیر رو به رشد و بزرگ شدن شرکت در حال طی کردن است موضوع سرمایه انسانی است شرکت های تامین سرمایه یا بانکداری سرمایه گذاری به تعبیری شرکت های دانش بنیادینی هستند که لازم است در جهت تامین سرمایه انسانی پیگیری صوت بگیرد تا بتوانیم ضمن اینکه سهم بازار مناسبی در اقتصاد کشف می کنیم از رقبای خود نیز پیشی بگیریم.

تامین مالی پروژه‌های بزرگ

محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در ادامه این جلسه بیان کرد:  شرکت تامین سرمایه بانک ملت توانسته عملکرد خوبی را ارائه دهد. این شرکت از بزرگترین شرکت های تامین سرمایه کشور است و حامی بزرگی به نام بانک ملت دارد که باعث مقبولیت این شرکت شده است.

وی افزود: بانک ملت به عنوان یک بانک بزرگ خصوصی شده، در اکثر پروژه های بزرگ دولتی و خصوصی شرکت داشته  که از جمله آن می توان به پروژه های نفت فارس جنوبی، پالایشگاه بیگ بلند اشاره کرد که با تامین مالی بانک ملت انجام شده است.

بیگدلی بیان کرد:  شرکت تامین سرمایه بانک ملت، تامین مالی بسیاری از پروژه ها را  در کنار بانک ملت انجام داده و زنجیره خدمات بانک ملت را تکمیل کرده است.  امیدواریم این شرکت در کنار بانک ملت بدرخشد و در توسعه اقتصاد و اشتغال پیش قدم و پیش رو باشد.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 427481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =