پیش بینی مثبت بازار سرمایه برای هفته آینده/ انتصاب جدید، بازار را متحول می‌کند؟

سودها در هفته آینده تکرار شونده و سهام شرکت‌های فلزی و پتروشیمی ها سودساز خواهند بود.

به گزارش صدای بورس، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار امروز در اولین جلسه خود بعد از انتصاب حقوقی‌ها را فراخواند تا پایان بازار معاملاتی امروز بورس،  هیچ نامه و یا خبری از این جلسه منتشر نشده است.

شاخص کل بورس امروز با ۷ هزار و ۲۹۳ واحد ریزش در کانال یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی آخرین روز کاری هفته را به پایان برد. شاخص کل هم وزن نیز با ۲ هزار و ۱۸۰ هواحد ریزش روی رقم ۴۲۴ هزار واحدی ایستاد.

فارس، فملی، شستا، شپنا، خودرو، حکشتی و رمپنا شاخص سازترین نمادهای امروز بورسی بودند و شستا، شتران، شپنا، خساپا، خودرو، ولپارس و خگستر پر تراکنش‌ترین نمادهای امروز بودند.

مهدی افنانی، عضو هیات مدیره کارگزاری اردیبهشت ایرانیان در گفت‌وگو با صدای بورس اظهار کرد: شاخص کل بورس امروز با بیش از ۷ هزار واحد ریزش در کانال  یک میلیون ۲۰۰ هزار واحدی  ماند. بازار سرمایه در هفته آینده اگر رویداد بنیادینی رخ ندهد، مثبت آغاز خواهد شد. سودها در هفته آینده تکرار شونده و سهام شرکت‌های فلزی و پتروشیمی ها سودساز خواهند بود.

شاخص کل بین یک میلیون و ۳۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد

عضو هیات مدیره کارگزای اردیبهشت ایرانیان در ارتباط با شاخص کل بورس بیان کرد:

شاخص کل هفته آینده افزایشی و بین یک میلیون ۳۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در نوسان خواهد بود.  سنگ آهنی‌ها، ‌فلزی‌ها و معدنی‌ها سه گروهی هستند که هفته آینده مثبت و لیدری بازار را برعهده خواهند داشت.   

تاثیر مثبت انتصاب رئیس جدید بر سازمان بورس و اوراق بهادار

افنانی در ارتباط با تاثیر انتصاب جدید بر بازار سرمایه بیان کرد: بازار سرمایه هفته‌ای پر از التهاب را پشت سر گذاشت. ‌ امروز اولین جلسه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، با توجه به آن که در انتصاب  محمد علی دهقان دهنوی به عنوان رئیس جدید سازمان بورس بین دولت و مجلس اجماع ایجاد شد، می‌توان به تاثیر مثبت این انتصاب در بازار سرمایه امیدوار بود.

بیشتر بخوانید:
سهامداران حقوقی زیر ذره بین
پیچ صمت به تنظیمات رحمانی چرخید؟
 صادرات سنگ آهن آزاد شد یا نشد؟

وی با اشاره به دیدگاه منفی که در بازار سرمایه نسبت به سهامداران حقیقی وجود دارد بیان کرد: صلاحیت مدیران سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری که سهمی را در قیمت های بالا در صف خرید عرضه نمی کرد و در قیمت هایی به مراتب پایین تر در صف فروش عرضه می کند، باید بررسی شود.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 427313

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =