عملکرد «دامین» و «سیلام» در دی ۹۹

شرکت‌های «دامین» و «سیلام» گزارش عملکرد یک ماهه خود را منتشر کردند.

به گزارش صدای بورس، شرکت‌های بورسی «دامین» و «سیلام» گزارش یک ماهه خود را منتشر کردند که در ادامه می‌خوانید:

«دامین»

میزان فروش ماهانه شرکت دارو سازی امین در دی ماه ۹۹ مبلغ ۳۳۷ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال بوده است که نسبت به آذر ۹۹ کاهش ۳۲ درصدی را نشان می دهد.

شرکت دارو سازی امین گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به دی ماه ۱۳۹۹ را منتشر کرد.

میزان فروش ماهانه شرکت داروسازی امین در دی ماه ۹۹ مبلغ ۳۳۷ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال بوده است که نسبت به آذر ۹۹ کاهش ۳۲ درصدی را نشان می دهد.

مقایسه فروش این شرکت در دی ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان فروش شرکت  ۲۰ درصد کاهش یافته است. فروش داخلی «دامین» در ماه دی، ۲۶۴ میلیارد و ۴۸۱  میلیون ریال بوده است که کاهش ۳۷ درصدی را نسبت به آذر ۹۹ نشان می دهد .این شرکت در دی ماه فروش صادراتی نداشته است.

شرکت داروسازی امین از ابتدای سال مالی تا انتهای خرداد۹۹ در مجموع مبلغ ۳ هزار و ۶۸۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۸  از افزایش ۱۳ درصدی برخوردار  است.

«سیلام»

مقایسه فروش شرکت سیمان ایلام در دی ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان فروش شرکت ۷۸ درصد افزایش یافته است.

شرکت سیمان ایلام گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به دی ماه ۱۳۹۹ را منتشر کرد.

میزان فروش ماهیانه شرکت سیمان ایلام در دی ماه امسال ۱۹۰ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال بوده که نسبت به آذر ماه ۹۹  رشد ۱۰ درصدی داشته است.

مقایسه فروش «سیلام» در دی ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال ۹۸ نشان می دهد میزان فروش شرکت ۷۸ درصد افزایش یافته است.

 بیشترین میزان فروش داخلی این شرکت در دی ماه امسال، سیمان داخلی به مبلغ  ۱۲۷ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال بوده است. شرکت سیمان ایلام در دی ماه فروش صادراتی نداشته است.

 "سیلام" از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه۹۹ در مجموع مبلغ یک هزار و ۷۴۸ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۹ درصدی برخوردار بوده است.

منبع: سنا

کد خبر 427223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =