فریبِ دارندگان سهام عدالت توسط سرمایه گذاری‌های استانی

برخی از شرکت‌های سرمایه گذاری استانی با ارسال پیامک به سهامداران سهام عدالت آنها را تهدید کردند که اگر در سامانه سجام ثبت نام نکنند سود سهام آنها واریز نخواهد شد.

به گزارش صدای بورس ، محمدرضا پوررضایی مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما از کار غیر قانونی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی انتقاد کرد. این شرکت‌ها با ارسال پیامک به سهامداران سهام عدالت آنها را تهدید می‌کنند که اگر در سامانه سجام ثبت نام نکنند سود سهام آنها واریز نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این پیامک‌ها قانونی نیست و سهامداران عدالت نباید به آن‌ها توجه کنند افزود: برای ثبت‌نام در سامانه سجام مهلتی در نظر گرفته نشده است. این پیامک‌ها از طرف برخی از شرکت‌های سرمایه گذاری استانی ارسال شد تا افراد با ثبت‌نام در سامانه سجام بتوانند در مجامع این شرکت‌ها شرکت کنند، زیرا لزوم برگزاری مجامع به حد نصاب رسیدن شرکت‌کنندگان است.

پوررضایی ادامه داد: سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند باید در سجام ثبت نام کنند تا از مزایایی، چون شرکت در مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی استفاده کنند.

وی گفت: با ثبت نام در سامانه سجام مشکلی در واریز سود و نقل و انتقال سهام افراد ایجاد نمی‌شود. افراد بعد از ثبت نام درسامانه سجام باید در یکی از دفاتر پیشخوان دولت، بانک‌ها و کارگزاری‌ها احراز هویت شوند که در شرایط کرونا افراد می‌توانند به صورت آنلاین احراز هویت شوند.

کد خبر 426748

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    سلام صف های طولانی درست کردن جلوی دفاتر پیشخوان مردم بدبخت هم از ترس بیشتر بیشتر میشن