زور ۵ برابری حقیقی‌های دارا یکم چربید/ ارزش دارا یکم در ۳۰ دی ماه

دارا یکم امروز با ۷ درصد برابر با ۷ هزار و ۱۲۰ ریال افزایش با قیمت پایانی ۱۰۸ هزار و ۸۵۰ ریال معاملات امروز را پایان داد.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس تهران امروز با ۳۸۵ واحد افزایش در کانال یک میلیون ۱۵۰ هزار واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن که روند مثبتی در پیش گرفته بود در نهایت با ۶ هزار و ۴۶۲ واحد ریزش در کانال ۴۳۰ هزار واحدی به معاملات خود پایان داد.

فولاد، فارس، شستا، کگل، کچاد، خودرو، فخوز از جمله تاثیر گذارترین نمادها در مثبت بودن شاخص کل بورس تهران بودند.

شستا همچنان که در گروه تاثیر گذارترین های بورسی در شاخص بود نام خود را در صدر گروه پر تراکنش ها نیز ثبت کرد. 

صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با قیمت ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ ریال معاملات خود را آغاز کرد و تا ساعت ۹:۲۲ دقیقه تا ۱۰۹ هزار و۵۰۰ ریال  بالا رفت و در ادامه بازار  تا ۱۰۷ هزار ریال کاهش یافت و در ۱۱۱ هزار و ۸۰۰ ریال تبدیل به صف فروش شد در میانه بازار ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه صف خرید جمع و افزایش تقاضا دوباره صف خرید را ایجاد کرد.

حقیقی‌ها و حقوقی‌های دارا یکم  چقدر خریدند و فروختند

دارا یکم امروز با ۷ درصد برابر با ۷ هزار و ۱۲۰ ریال افزایش با قیمت پایانی ۱۰۸ هزار و ۸۵۰ ریال معاملات امروز را پایان داد.

حقیقی‌ها ۹۹.۴ درصد برابر با ۲۵ میلیون و ۲۵۷ هزار برگه سهام دارا یکم را خریدند و ۹۶.۱ درصد برابر با ۲۴ میلیون و ۴۴ هزار برگه سهم فروختند.

حقوقی‌های دارا یکم در بازار کم جان امروز منفعل بودند و ۵ درصد از دارا یکم را خریدند و ۳.۸ درصد هم فروختند.

تعداد معاملات این نماد پر طرفدار امروز ۳۰ هزار و ۴۶۶ برگه سهم به ارزش معاملات ۲ هزار و ۷۶۵میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال بود.

کد خبر 426695

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =