افتتاح «زیرساخت احراز هویت برخط قوه قضاییه»

زیر ساخت احراز هویت برخط قوه قضائیه توسط شرکت دانش‌بنیان پارت و دو شرکت دانش‌بنیان دیگر با هدف تسریع و تسهیل فعالیت‌های الکترونیکی و تکریم مراجعان افتتاح شد.

به گزارش صدای بورس، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در این مراسم اظهار کرد: احراز هویت، از جمله موضوعات بسیار مهم در همه دستگاه‌ها از جمله دستگاه قضایی و گامی دیگر در راستای اهداف سند تحول دستگاه قضایی و تسریع و تسهیل توام با تکریم مراجعان به دستگاه قضایی است است.
عیسی زارع پور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه نیز با اشاره به الزامات فرآیندهای الکترونیک گفت: ارائه خدمات آنلاین و الکترونیک سه مرحله اعم از احراز هویت، اعتبار سنجی اسناد الکترونیکی و امضای دیجیتال را شامل می‌شود.
وی گفت: برای ایجاد و تکمیل زیرساخت احراز هویت برخط قوه قضاییه، از تمام شرکت‌های دانش‌بنیان که در این حوزه دارای سابقه بودند دعوت به همکاری کردیم و سرانجام با سه شرکت دانش‌بنیان به عنوان کارگزار شروع به کار کردیم.
لازم به ذکر است شرکت دانش‌بنیان پارت با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین مجموعه سرمایه انسانی هوش مصنوعی کشور یکی از این شرکت‌هاست.

کد خبر 426307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =