تایید و صدور افزایش سرمایه «غچین» و «شسپا»

افزایش سرمایه شرکت نفت سپاهان به تایید حسابرس و افزایش سرمایه شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین صادر شد.

  • شرکت نفت سپاهان

به گزارش صدای بورس، شرکت نفت سپاهان با نماد «شسپا» در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد: افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته به منظور بهبود ساختار مالی، حفظ نقدینگی و جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده طی یک مرحله که در تاریخ ۹ دی ماه به تایید هیات مدیره رسیده بود، در حال حاضر به تایید حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر ) شرکت نیز رسیده است.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

  • شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین

شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین با نماد «غچین» در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد: در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه شده و افزایش سرمایۀ ۶۰۰ میلیارد ریالی شرکت با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع است.
براین اساس سرمایه شرکت از مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال به مبلغ ۸۴۰ میلیارد ریال خواهد رسید. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت خواهد بود.

کد خبر 426095

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =