دو پیش بینی از بازار فردا/ نرخ دلار مهمترین دغدغه معامله گران

بازار امروز مطابق پیش بینی ها مثبت بود و بعضی گروه ها توانستند توجه بیشتری را به خود جلب کنند. اما فردا بازار به اخبار چه واکنشی نشان می دهد.

به گزارش صدای بورس، حمایت های دولتی یکی از خبرهای امیدوار کننده امروز بازار بود. اما کاهش نرخ دلار باعث شده بعضی از معامله گران احتیاط به خرج دهند. هرچند یکشنبه بعد از ظهر اخباری منتشر شد که احتمالا مجمع تشخیص مصلحت نظام قصد تایید مصوبات FATF  را ندارد و این خبر می تواند باعث رشد قیمت دلار در بازار شود.هر روزی که به پایان دی ماه و موعد پایان ریاست جمهوری ترامپ نزدیک می شویم امید فعالان بازار به گشایش اقتصادی بیشتر می شود و این امیدواری را می توان در معاملات بازار مشاهده کرد.

با نگاهی به گذشته بازار رفتار بازار را در زمان مشابه بررسی کردیم.سه شنبه ۶ آبان ماه شاخص کل در وضعیتی مشابه این روزها قرار داشت. این شاخص ابتدا به مرز یک میلیون و سیصد هزار واحد رسید. روز بعد از این کانال خارج شد و وارد کانال ۱،۲۰۰  هزار واحد شد ، سپس شنبه ۱۰ آبان رشد بیش از یک درصدی را تجربه کرد و دوباره به کانال ۱،۳۰۰ هزار واحدی برگشت اما این به معنی تغییر روند نبود و بعد از آن مجددا به روند نزولی بازگشت و کانال ۱،۳۰۰ هزار واحد به سادگی از دست رفت. 

پیمان حدادی و محمد خیری وضعیت بازار را در روز دوشنبه اینطور پیش بینی کردند:

رضا نجارزادگان

کد خبر 426068

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =