اکنون زمان اجرای نظام مدیریت استراتژیک منابع انسانی

مدیرعامل تاصیکو گفت: زمان اجرای نظام مدیریت استراتژیک منابع انسانی جهت تولید دانش فرارسیده است.

به گزارش صدای بورس، غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل تاصیکو در جلسه ویدیو کنفرانس منابع انسانی ۱۴ شرکت تابعه و وابسته افزود: زمان آن رسیده است که پارادایم منابع انسانی از حوزه اداری به سمت اکو سیستم منابع انسانی حرکت کند.

غلام رضا سلیمانی در جلسه ویدیو کنفرانس منابع انسانی ۱۴ شرکت تابعه و وابسته با اشاره به اجرای نظام مدیریت استراتژیک منابع انسانی، گفت: این روزها سخن از اهمیت منابع انسانی از هر سو به گوش می رسد اما باید اقداماتی در دستور کار قرار دهیم که از شعار به عملگرایی حرکت کرده و لزوم اهمیت این مهم را در سطح کشور به همگان نشان دهیم. امروز زمان آن رسیده است که منابع انسانی به سمت تولید دانش حرکت کند به گونه ای که این حوزه از بخش اداری به سمت اکو سیستم منابع انسانی تغییر جهت دهد.

سلیمانی به ابلاغ دستورالعمل کمیته منابع انسانی به منظور تعیین و تشریح نظام مدیریت استراتژیک منابع انسانی در شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و کلیه شرکتهای تابعه، در راستای سیاست گذاری و تعیین استراتژی ها اشاره کرد و گفت: اهداف تایین شده در این دستور العمل در خصوص طرح و برنامه های حوزه مدیریت استراتژیک منابع انسانی و مشورت دهی به کمیته های منابع انسانی شرکتهای تابعه جهت افزایش بهره وری نیروی انسانی و رضایت کلیه ذی نفعان درونی و بیرونی تدوین شده است که امید داریم تا پایان سال ۱۳۹۹ بخش اعظم آن اجرا شود و در سال ۱۴۰۰ نیز به بخش عارضه یابی بپردازند.

وی ادامه داد: امروز در عصر انقلاب صنعتی چهارم، پارادایم منابع انسانی به اکو سیستم منابع انسانی تغییر پیدا کرده است و ضرورت دارد هلدینگ و شرکت های تابعه با شریک استراتژیک دانش حوزه منابع انسانی و بهره مندی از تکنولوژی های روز در این حوزه برنامه های عملیاتی لازم را در برنامه و بودجه سال ۱۴۰۰ لحاظ کنند. 

وی در پایان به مدل پیاده سازی که شامل ۱۲ مرحله است اشاره کرد و گفت: مدل پیاده سازی نظام مدیریت استراتژیک منابع انسانی در هلدینگ و شرکتهای تابعه تدوین و تهیه شده است که جهت اجرا و طی کردن اصولی از سوی شرکت ها ابلاغ و نتیجه اقدامات ابتدا در کمیته منابع انسانی شرکت ها بررسی و سپس در کمیته منابع انسانی هلدینگ رصد کامل خواهد شد.

منبع: روابط عمومی صدر تامین

کد خبر 425940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =