انعقاد نخستین قرارداد صادراتی ذوب آهن اصفهان

مدیرعامل ذوب آهن گفت: ذوب آهن اصفهان قراردادی را برای تامین و صادرات ریل به کشور دوست و ‌همسایه افغانستان منعقد کرد.

به گزارش صدای بورس، منصور یزدی زاده؛ مدیرعامل ذوب آهن افزود: قرارداد صادرات ریل ذوب آهن اصفهان ، جهت تکمیل محوری است که اتصال افغانستان از طریق  ایران به دریای عمان و خلیج فارس و از سمت غرب به اروپا را نهایی می کند و شاهد افزایش حجم مبادلات تجاری و ترانزیت به افغانستان  و همچنین افزایش مراودات تجاری طرفین خواهیم بود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه ریل تولیدی این شرکت مطابق آخرین استانداردهای جهانی است و کیفیت آن توسط شرکت های معتبر تایید شده است ، اظهار داشت : مذاکراتی برای تامین ریل مورد نیاز سایر کشورهای منطقه در حال انجام می باشد و چشم انداز خوبی برای صادرات این محصول استراتژیک وجود دارد.

گفتنی است ذوب آهن اصفهان تولیدکننده انواع ریلهای خطوط پرسرعت راه آهن و مترو مطابق با آخرین استاندارهای اروپایی بوده و در تلاش است که تولید همه انواع ریل های مترو کشور که با هم متفاوت می باشند را نیز تکمیل و تحویل خریداران نماید. ضمن اینکه اخیراً ریل زبانه سوزن نیز که به صورت عمده جهت تغییر مسیر قطار استفاده می شود و تا کنون تامین آن متکی کامل به واردات بود و به لحاظ ایمنی اهمیت ویژه ای دارد نیز توسط ذوب آهن اصفهان تولید شد.

یزدی زاده  افزود: هم اکنون برای تامین نیاز کشور ماهانه ده هزار تن ریل در این مجتمع عظیم صنعتی تولید می شود که به نسبت تقاضای بازار قابل افزایش است.

منبع: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

کد خبر 425554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =