انتخاب پتروشیمی خراسان به‌عنوان واحد نمونه کیفی ملی استاندارد کشوری

شرکت پتروشیمی خراسان از سوی سازمان ملی استاندارد کشور به‌عنوان واحد نمونه کیفی ملی در سال 99 انتخاب شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت پتروشیمی خراسان از سوی سازمان ملی استاندارد کشور به‌عنوان واحد نمونه کیفی ملی در سال 99 انتخاب شد.

شرکت پتروشیمی خراسان از شرکت‌های تابعه هلدینگ نفت و گاز وپتروشیمی شستا (تاپیکو) بعنوان یکی از بزرگترین صنایع تولیدکننده آمونیاک، اوره و ملامین از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به‌عنوان واحد تولیدی نمونه ملی در کشور انتخاب شد.

علیرضا بابازاده مدیرعامل شرکت پتروشیمی خراسان با اشاره به تعامل مستمر این شرکت با سازمان ملی استاندارد در جهت استانداردسازی برای حفظ کیفیت محصولات تولیدی افزود:

اتخاذ روشهای استاندارد به روز و تدوام پایشها و کنترلهای لازم به منظور تطبیق واحدهای مجتمع با آن استانداردها برای پیشرو بودن در این عرصه، همواره سرلوحه پتروشیمی خراسان بوده و ما در این شرکت، خود را ملزم به رعایت استانداردها و الزامات مربوطه در حوزه‌های تعمیر و نگهداری، تولید و ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان مطابق با استاندارد ملی و جهانی می‌دانیم.

وی ضمن تشکر از تلاش های بی وقفه کارکنان خدوم و متخصص این شرکت، خاطر نشان کرد:

 این استاندارد مداری، در راستای مسئولیت‌پذیری اجتماعی پتروشیمی خراسان و حفظ منابع ارزشمند ملی است و چشم انداز ما اخذ بالاترین مدارج در کیفیت تولیدات و کسب افتخارات در کلیه حوزه ها برای مجتمع، ذینفعان و استان است.

شایان ذکر است، استفاده از به روزترین استانداردهای کشوری و بین المللی در حوزه های مختلف تولیدی و ارائه محصولات، پیگیری و برداشتن گامهای بلند در رعایت الزامات قانونی و کشوری در کلیه حوزه‌ها اعم از تولید، انرژی، مشتری مداری از طریق تشکیل کمیته‌های مختلف کیفیت، بهره وری و ارتباط با شرکتهای ذیصلاح و لایسنسورها از دیگر اقداماتی است که بطور مستمر در این شرکت انجام می شود.

منبع: شستا رسانه

کد خبر 425488

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =