رشد قیمت سهام بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد طی فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ معادل ۴۳ درصد از سرمایه فعلی خود حق بیمه صادر کرد.

به گزارش صدای بورس، بر اساس این گزارش، بیمه پاسارگاد با سرمایه ۱۰ هزار و ۲۰۶ میلیارد ریال طی ماه گذشته بالغ بر ۴ هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرد و خسارت پرداختی آن به بیمه‌گزاران مبلغ ۹۰۱ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال بود.

همچنین رشته بیمه زندگی، بیشترین حق بیمه به مبلغ ۲ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال را طی عملکرد ماه گذشته «بپاس» به خود اختصاص داد. بیشترین خسارت پرداختی به مبلغ ۲۹۷ هزار و یک میلیون ریال را به ثبت رسید.


 اهم عملکرد و رکورد بیمه زندگی
صدور حدود ۳۴ هزار و ۲۲۱ میلیارد ریال حق بیمه و پرداخت بیش از ۷ هزار و ۵۱۳ میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گزاران ماحصل فعالیت شرکت بیمه پاسارگاد طی عملکرد ۹ ماهه اول امسال به شمار می‌رود.

بر اساس اطلاعات موجود، رشته بیمه زندگی طی دوره مورد اشاره بیشترین سهم را در صدور حق بیمه شرکت بیمه پاسارگاد به میزان ۵۸ درصد و بالاترین سهم در خسارت پرداختی در حدود ۳۴ درصد را از آن خود ساخت. بر این اساس، از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه در رشته بیمه ای مورد اشاره بیش از ۱۹ هزار و ۶۹۳ میلیارد ریال حق بیمه صادر شد و پرداخت خسارت به بیمه‌گزاران بیش از۲ هزار و ۱۹۹ میلیارد ریال بود.

افزایش روند معاملات
این گزارش می‌افزاید، قیمت سهام شرکت بیمه پاسارگاد طی معاملات آذر ماه امسال بازار سرمایه با ثبت ۴۱ درصد رشد از محدوده قیمتی ۶۹ هزار و ۳۸۴ ریال به ۹۶ هزار و ۵۷۲ ریال افزایش یافت.
همچنین در اولین روز معاملاتی بورس طی ماه گذشته بیش از ۴ میلیون و ۲۲۶ هزار سهم شرکت به ارزش ۲۹۳ هزار و ۲۴۵ میلیون ریال میان معامله گران جا به جا شد و در آخرین روز معاملاتی ماه مذکور دادوستد ۹ میلیون و ۸۹۲ هزار سهم «بپاس» ارزشی به مبلغ ۹۵۵ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال را در این بازار رقم زد.

منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۳۸۳

کد خبر 425348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =