اهتمام شستا به سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کشور

نشست مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور زالی رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و محمد رضوانی‌فر، در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، مدیرعامل شستا با اشاره به اهتمام این شرکت به سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق محروم، هماهنگی و همکاری میان بخش‌های مختلف در کشور را زمینه‌ساز رفع موانع تولید در کشور دانست و گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی نشان از اراده در رفع موانع تولید است.

شستا به عنوان یکی از بنگاه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در اقتصاد ایران در ماه‌های اخیر در هماهنگی با ستاد رفع موانع تولید در استان‌ها، اقدامات مهمی در بخش‌های مختلف کشور داشته که از جمله آن می‌توان به راه‌اندازی مجدد کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه اشاره کرد.

در این نشست و پس از ارائه گزارش توسط مدیران شستا، زالی ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته، گفت: تغییرات در شستا محسوس بوده و ما این میزان از تغییرات را باور نداشتیم.

وی افزود: رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال از کلیدی‌ترین مواردی است که این ستاد پیگیری خواهد کرد و با توجه به اتفاقات مهمی که در شستا رخ داده وقت بیشتری برای کمک به رفع چالش‌های پیش روی شرکت‌های شستا می‌گذاریم.

شایان ذکر است در این نشست گزارش جامعی از فعالیت‌های شستا و عملکرد این شرکت در حوزه‌های مختلف و چالش‌های پیش روی برخی شرکت‌های تابعه ارائه شد.

منبع: شستا 

کد خبر 425060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =