سهامداران «افق» یک ماهه ۱۳ درصد سود کسب کردند

سهامداران  شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش طی معاملات آذر ماه امسال بازار سرمایه حدود ۱۳ درصد بازدهی مثبت کسب کردند. در این شرایط، بررسی آمار تعداد و درآمد فروش این مجموعه طی دور عملکرد ۹ ماهه اول امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته حاکی از تداوم روند رو به رشد درآمد فروش "افق" است. آنچنان که در دوره مورد اشاره درآمد شرکت حدود ۷۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش صدای بورس، سهامداران  شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش طی معاملات آذر ماه امسال بازار سرمایه حدود 13 درصد بازدهی مثبت کسب کردند. در این شرایط، بررسی آمار تعداد و درآمد فروش این مجموعه طی دور عملکرد 9 ماهه اول امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته حاکی از تداوم روند رو به رشد درآمد فروش "افق" است. آنچنان که در دوره مورد اشاره درآمد شرکت حدود 73 درصد افزایش یافته است.

روند معاملات
بر اساس این گزارش، ارزش سهام فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش طی معاملات ماه گذشته بازار سرمایه از محدوده قیمتی ۷۲ هزار و ۴۹۰ ریال به ۸۲ هزار ریال افزایش یافته است. همچنین در اولین روز معاملاتی بورس طی آذر ماه امسال بیش از یک میلیون و ۳۶۰ هزار سهم شرکت به ارزش ۹۶ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال میان اهالی بازار سرمایه داد و ستد شده است و ارزش معاملات "افق" در آخرین روز معاملاتی ماه مذکور بیش از ۱۰۸ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال ناشی از معامله یک میلیون و ۳۲۴ هزار سهم آن محاسبه می شود.

شرح

معاملات ۹۹.۰۹.۰۱

معاملات ۹۹.۰۹.۳۰

حجم معاملات (سهم)

۱.۳۶۰.۵۳۴

۱.۳۲۴.۴۶۵

ارزش معاملات (ریال)

۹۶.۶۴۹.۱۵۲.۵۰۰

۱۰۸.۷۱۱.۹۱۳.۱۱۰

 

دوره عملکرد از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۹۹.۰۹.۳۰

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد، درآمد فروش این مجموعه از ابتدای سال مالی ۹۹ تا پایان آذر ماه همان سال نسبت به دوره مشابه سال گذشته حدود ۷۳ درصد ارتقا یافته است. به طوریکه، درآمد "افق" در دوره مذکور با پیگیری روند رو به رشد از مبلغ ۶۱ هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال به ۱۰۵ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال رسیده است.

گفتنی است، این شرکت طی سه فصل ابتدای امسال حدود یک میلیارد عدد انواع کالا و محصول در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور عرضه کرده است.

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ۹۹.۰۹.۳۰

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۹۸.۰۹.۳۰

مقدار فروش (عدد)

مبلغ فروش (میلیون ریال)

مقدار فروش (عدد)

مبلغ فروش (میلیون ریال)

۱.۰۶۶.۴۳۷.۹۱۳

۱۰۵.۶۴۲.۴۶۵

۸۲۴.۵۸۸.۱۹۷

۶۱.۱۶۵.۳۸۸

 

دوره عملکرد یک ماهه منتهی به ۹۹.۰۹.۳۰

در پایان این گزارش می افزاید، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش طی فعالیت آخرین ماه از سومین فصل سال جاری بیش از ۱۲۵ میلیون و ۶۹۱ هزار عدد انواع کالا و محصول فروخته است و از این محل بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال درآمد بدست آورده است.

دوره یک ماهه منتهی به ۹۹.۰۹.۳۰

مقدار فروش (عدد)

مبلغ فروش (میلیون ریال)

۱۲۵.۶۹۱.۸۱۸

۱۵.۰۵۰.۴۸۸

 

کد خبر 424988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =