انعقاد قرارداد جدید در «وصنا»

شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در خصوص خرید ساختمان اداری شرکت اطلاع رسانی کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد: پیرو فروش ملک اداری کنونی به آدرس ملاصدرا خیابان شیخ بهایی کوچه شهانقی و نیاز به اقامتگاه جدید، ملکی اداری در منطقه ولیعصر روبروی پارک ملت طی مبایعه نامه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۳شامل پنج طبقه با کاربری اداری به مساحت ۹۸۱ مترمربع به مبلغ ثمن ۱.۰۲۶.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال که تماماً طی ۴ فقره چک به تاریخ های ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ و ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ و ۱۳۹۹/۰۹/۱۱و ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ پرداخت شده است را از شرکت سرمایه گذاری ساختمان گروه صنایع بهشهر تهران که از شرکتهای زیرمجموعه شرکت توسعه صنایع بهشهر ایران که آن شرکت هم ازشرکتهای همگروه شرکت متبوع می باشد خریداری نموده است.

لازم به ذکر می‌باشد ملک مذکور مورد بررسی کارشناسی رسمی دادگستری (هیئت سه نفره) قرارگرفته و مبلغ کارشناسی ملک خریداری شده ۱.۰۲۸.۶۰۸.۸۵۰.۰۰۰ریال معین شده است.

تاریخ تحویل مبیع ۱۳۹۹/۱۰/۱۵در مبایعه نامه قید شده و بدیهی است تاریخ تنظیم سند در دفترخانه اسناد رسمی پس از تحویل ملک و تسویه حساب کامل است.

بر این اساس نحوه تسویه این قرارداد، طی ۴ فقره چک به مبالغ ۸۰۰میلیارد ریال ،۱۰۰ میلیارد ریال ۱۰۶/۷میلیاردریال و ۲۰ میلیارد ریال که جمعاً به مبلغ ۱،۰۲۶/۷میلیارد ریال که به طور کامل پرداخت شده است.

کد خبر 424888

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =