تعجب بازار از سومین پرترانکش امروز بورسی/ سصفها و سیتا در اوج

در مجموع سیتا با ۳.۹۷ درصد برابر با ۶۷۰ ریال افزایش با قیمت پایانی ۱۷ هزار و ۵۴۰ ریال به کار خود پایان داد

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس امروز با ۲۴ هزار و ۳۵۱ واحد ریزش در کانال یک میلیون و ۴۲۳ هزار واحدی ایستاد. در حالی که شاخص کل بورس با حرکات سینوسی همچنان در آرزوی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد است، شاخص کل هم وزن امروز نیز با ثبت رکوردی جدید مثبت شد.

سیتا سومین پر تراکنش بورسی

شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین (سیتا) امروز سومین نماد پرتراکنش بورسی بود. به رغم پیش‌بینی‌های بورسی مبنی بر افت سهام سیمانی‌ها امروز، گروه سمانی‌ها تمام سبز بود. ارزش بازار این نماد سیمانی ۱۹۲ هزار و ۹۴۰ میلیون ریال بود. سهامداران حقیقی امروز ۹۹.۲ درصد برابر با ۷۷ میلیون و ۳۳۵ هزار برگه سهم سیتا را خریدند و ۸۸.۵ درصد برابر با ۶۸ میلیون و ۹۵۷ هزار برگه سهم این شرکت سیمانی را فروختند.

سف خرید و فروش سیتا

حقوقی‌های سیتا کمتر از یک درصد از سهام سیتا را خریدند همچنین  نقش ۱۱.۴ درصدی از فروش سهام این شرکت بورسی را داشتند. در جریان معاملات امروز بورس، نماد شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین با نام ( سیتا) با قیمت ۱۶ هزار و ۸۷۰ ریال باز شد و به طور ناگهانی در ساعت ۹و ۲۰ دقیقه به قیمت ۱۷ هزار و ۷۰۰ ریال رسد و در نهایت در قیمت ۱۷ هزار و ۵۴۰ بسته شد. در مجموع سیتا با ۳.۹۷ درصد برابر با ۶۷۰ ریال افزایش با قیمت پایانی ۱۷ هزار و ۵۴۰ ریال به کار خود پایان داد.

سیمان اصفهان امروز ۵ درصد مثبت بود
سهام شرکت سیمان اصفهان با نماد سصفها معاملات امروز خود را  با قیمت ۳۰۹ هزار ریال شروع کرد و پس از عرضه  ۱۷۶ هزار سهم روند کاهشی پیدا کرد و تبدیل به صف فروش شد. اما این پایان کار نبود و در ساعت ۹:۰۸ دقیقه و با خرید ۱۵۹ هزار سهم خریداران، صف فروش تبدیل به صف خرید شد.

 سصفها با ۳.۲۱ درصد رشد با بیش از ۹ هزار و ۸۱۰ ریال افزایش با قیمت ۳۱۵ هزار و ۷۰۰ ریال معاملات خود را برای فردا پایان دادند. حقیقی‌ امروز ۶۹ درصد سصفها خریدند و ۹۱.۹ درصد فروختند.

کد خبر 424818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =