مدیرعامل «خموتور»: موتورهای نسل جدید در راهند

شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران از ساخت موتورهای ۴ سیلندر نسل جدید و زمان بندی دیگر محصولاتش گفت.

به گزارش صدای بورس، محمد شهباز نجفعلیزاده، مدیرعامل شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران به سوالات مطرح شده پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران  اعلام کرد ۲ دستگاه موتور ۴ سیلندر نسل جدید تحویل شرکت تراکتور سازی شده که یکی بین ۵۰۰۰ دلار تا ۶۷۰۰ دلار و دیگری ۴۰۰۰ دلار تا ۵۷۰۰ دلار قیمت گذاری شده است . تقاضا برای این موتورها حدود ۲۰۰ دستگاه در سال است و پس از برطرف شدن تحریم‌ها امکان بیشتر شدن آن هست.

مدیرعامل «خموتور» پیش بینی کرد تا پایان سال ۹۹ تعداد ۱۹۰۰ دستگاه موتور ۳ سیلندر ، ۱۳۰۰۰ دستگاه موتور ۴ سیلندر و ۷۷۵۰ دستگاه ۶ سیلندر تولید و بفروشد.

آخرین پیشرفت ساخت موتور نسل جدید خود را بیان کنید؟ تاریخ اتمام طرح مذکور چه زمانی است> نرخ فروش دلاری محصول مزبور چه میزان تخمین زده می شود؟ تقاضا برای این محصول سالانه چه مقدار تخمین زده می شود؟
الف) دو دستگاه نمونه موتور نسل جدید ۴ سیلندر با توان ۹۵ و ۱۲۰ اسب بخار پس از نمونه سازی و تست های موفقیت آمیز جهت نصب بر روی محصول جدید تحویل تحقیق و توسعه شرکت تراکتور سازی ایران شده است.
ب) فاز نمونه سازی موتور چهار سلیندر به اتمام رسیده و فاز سری صفر پس از نصب موتور نمونه روی محصول جدید توسط مشتری شرکت تراکتور سازی ایران و اتمام تست های موتور بر روی محصول آغاز خواهد شد. زمان پیش بینی شده برای اتمام فاز سری صفر پایان شهریور ۱۴۰۰
ج) موتور ۴ سلیندر ۱۲۰ اسب بدون کاتالیست حدود پنج هزار دلار و با کاتالیست حدود ۶۷۰۰ دلار
موتور ۴ سیلندر ۹۵ اسب بدون کاتالیست حدود ۴ هزار دلار و با کاتالیست حدود ۵۷۰۰ دلار
د) پیش بینی برای فاز اول ۲۰۰ دستگاه سالانه است. لیکن انتظار می رود با رفع تحریم ها و موفقیت در اخذ استاندارد بین المللی از مراکز معتبر خارجی در زمینه صادرات آنها فراهم شود.

برآورد شرکت از تولیدات و فروش موتور ۳ سیلندر، ۴ سیلندر و ۵ سیلندر تا پایان سال ۹۹ چه میزان است؟
موتور ۳ سیلندر: ۱۹۰۰
موتور ۴ سیلندر: ۱۲۰۰
موتور ۶ سیلندر: ۷۷۵۰

کد خبر 424790

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =