رشد ۳۲۹ هزار میلیارد ریالی پرتفوی «صبا»

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد ۳۲۹ هزار و ۱۵ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین در فعالیت ۶ماهه منتهی به ۳۰آبان ۱۳۹۹، با سرمایه ۱۵هزار میلیارد ریالی توانسته برای هرسهم ۲هزار و ۸۳۱ریال سود بسازد.

این شرکت در صورت سود و زیان خود به سود عملیاتی ۴۲هزار و ۹۶۸میلیارد ریال اشاره کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته با رشد ۱۳۵درصدی مواجه شده است.

صبا در این گزارش سود خالص را ۴۲هزار و ۴۶۳میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره را ۴۳هزار و ۷۳۹میلیارد ریال اعلام کرده است.

با توجه به صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، این شرکت با رشد ۳۲۹هزار و ۱۵میلیارد و ۸۸۱میلیون ریالی همراه شده است که بهای تمام شده آن با ۲۸هزار و ۸۵۷میلیارد ریالی به ۸۳هزار و ۷۲۶میلیارد ریال رسید و ارزش بازار با رشد ۱۰۶هزار و ۸۶۸میلیارد ریالی به ۴۱۲هزار و ۷۴۲میلیارد ریال بالغ شده است.

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین در آخرین گزارشی که منتشر کرده به واگذاری سهام اشاره کرد که مبلغ آن به ۶۱هزار و ۷۹۳میلیارد ریال رسیده و سود این واگذاری بالغ بر ۴۰هزار و ۹۱۱میلیارد ریال است. از سوی دیگر کل مبلغ بهای تمام شده در بورس به ۴۰هزار و ۸۷۹میلیاردریال رسید.

این شرکت اقدام به ثبت افزایش سرمایه از مبلغ ۱۵هزار میلیارد ریال به ۴۵هزار میلیارد ریال کرده است که از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران برای تأسیس شرکت سبدگردان تامین می شود.

«صبا» سیاست شرکت همواره در جهت حفظ منافع ذی نفعان من جمله سهامدار عمده، بستانکاران و در سطحی بالاتر، جامعه قرار دارد و بر همین اساس با توجه به شرایط روز تصمیمات سرمایه گذاری اتخاذ می شود.

منبع: سنا

کد خبر 424575

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =