کسب تندیس توسط ذوب آهن اصفهان

ذوب‌آهن اصفهان امسال نیز تندیس و لوح واحد نمونه استاندارد در سطح استانی را کسب کرد .

به گزارش صدای بورس، محمود فرمانی مدیر کل اداره استاندارد استان اصفهان با حضور در ذوب آهن ، تندیس و لوح واحد نمونه استاندارد را به منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان اهداء کرد .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به پیشینه این شرکت در رعایت الزامات استاندارد و تدوین استاندارد های ملی گفت : محصولات ذوب آهن به گونه ای تولید می شود که تمام الزامات استاندارد رعایت گردد و این امر در مشخصات محصول به طور کامل ذکر می شود .

وی افزود: ریل از جمله محصولات ذوب آهن است که استاندارد های سخت گیرانه ای دارد و توسط دو موسسه معتبر بین المللی مورد تایید قرار می گیرد .

یزدی زاده، تدوین استاندارد ملی برای تولید ریل در زمان مناسب و منطقی را حاصل همکاری خوب سازمان استاندارد دانست و گفت : تولید ریل که هم اکنون گواهینامه ملی استاندارد را نیز دارد، با همت و  غیرت تلاشگران ذوب آهن انجام شد و به دلیل تحریم ها ، کارشناسان خارجی همراهی نکردند و شاید اگر می ماندند ، این محصول به تولید نمی رسید.

مدیرعامل ذوب آهن اظهار داشت: پیشتازی ذوب آهن اصفهان در رعایت الزامات استاندارد و حرکت به سمت تولید محصولات صنعتی از اولویت های اصلی این شرکت است.

مدیر کل اداره استاندارد استان اصفهان با اشاره به عدم برگزاری مراسم تجلیل از واحد های نمونه استاندارد به دلیل شیوع بیماری کرونا ، گفت : ذوب آهن اصفهان بارها به عنوان واحد نمونه استاندارد انتخاب شده و این نشان دهنده سطح بالای این شرکت در رعایت الزامات استاندارد و تدوین استانداردهای ملی در صنعت فولاد است.

فرمانی، به دریافت گواهینامه ملی استاندارد برای تولید ریل توسط ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و افزود: این موفقیت، نشان دهنده کیفیت بالای ریل و توان این شرکت برای تامین نیاز کشور به این محصول استراتژیک است.

دیباجی، مدیر کیفیت ذوب‌آهن اصفهان نیز در این خصوص با اشاره به تدوین استاندارد ملی تولید ریل و دریافت گواهینامه آن و همچنین تدوین استاندارد تولید شمش توسط این شرکت گفت : استمرار سیستم‌های مدیریتی‌، رعایت دقیق استانداردهای ملی ایران در تولید محصولات فولادی، صادرات براساس استانداردهای ملی کشورهای هدف یا استانداردهای منطقه‌ای و بین‌المللی محصولات، آموزش، پژوهش و توسعه محصولات و ایجاد تنوع محصول، ذوب‌آهن اصفهان را در رده برترین‌های کیفیت و رعایت‌کننده استانداردها در سطح کشور قرار داده است.

شایان ذکر است مدیر کل اداره استاندارد استان اصفهان ومعاونین این اداره ، از خط تولید ذوب آهن اصفهان و به ویژه تولید ریل در این شرکت بازدید کردند.

منبع: شرکت ذوب آهن اصفهان

کد خبر 424536

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    با تندیس آب و نون به کسی نمیدن....این حضرات با این سطح از ایجاد آلودگی هوا اگر عرضه دارن آخر سال مالی سنار سود به سهامدار برسانند! ذوب آهن نماد واقعی پز عالی جیب خالی!