وساپا روی مدار کاهش

شرکت سرمایه‌گذاری سایپا (وساپا) امروز با قیمت ۸ هزار و ۱۳۰ ریال باز شد و با ۱۵۰ ریال کاهش نسبت به روز قبل با قیمت ۸ هزار و ۲۷۰ ریال به معاملات خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس، امروز ۱ آذر اولین روز زمستان ۹۹، تلاش شاخص کل برای رسیدن به یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد با شکست مواجه شد و  با  ۲ هزار و ۷۰۸ هزار واحد ریزش به ماندن در کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد رضایت داد.

شاخص کل هم وزن نیز در بازار امروز با ۴ هزار و ۵۸۰ واحد رشد به ۴۵۲هزار و ۴۱۸ هزار واحد رسید. درحالی که شستا، خودرو، فولاد، فخوز، رمپنا، کگل، ۷ شرکت تاثیر گذار بر شاخص کل امروز بودند، ۷ نماد پرتراکنش بورسی امروز شستا، شپنا، خودرو، کاما، وتجارت، فملی، خساپا بودند.

شرکت سرمایه‌گذاری سایپا (وساپا) امروز با قیمت ۸ هزار و ۱۳۰ ریال باز شد و در میانه روز کاری تا ۸ هزار و ۶۹۰ ریال رشد کرد و در نهایت با ۱۵۰ ریال کاهش نسبت به روز قبل با قیمت ۸ هزار و ۲۷۰ ریال به معاملات خود پایان داد.

بیشتر بخوانید:
لحظه به لحظه با بازار ۱ دی ۱۳۹۹
غول بزرگ بورسی همچنان کاهشی/ بازارگردان و حقوقی شستا کجا هستند؟
فوکا همچنان در صف فروش/ حقوقی کجاست؟

در نماد وساپا حقیقی‌ها ۹۱.۴ درصد برابر با ۶۱ میلیون و ۴۱ هزار برگه سهم خریدند و ۹۷.۹ درصد برابر با ۶۵ میلیون و ۳۴۷ هزار سهم فروختند که با این حساب ۳ میلیارد و ۵۶ میلیون ریال پول حقیقی از این سهام خارج شد.

حقوقی‌های وساپا ۸.۵ درصد برابر ۵ میلیون و ۶۸۹ هزار سهم خریدند و ۲ درصد برابر با یک میلیون و ۳۸۳ هزار سهم فروختند. 

کد خبر 424455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =