۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
طلا خریدار ندارد

کشتی‌آرای گفت: به دلیل رکود موجود در بازار، تقاضا و انگیزه‌ای برای خرید طلا و سکه وجود ندارد.

به گزارش صدای بورس، محمد کشتی‌آرای، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزود: بازار از ثبات نسبی برخوردار است و نوسان زیادی در قیمت‌ها وجود ندارد. قیمت سکه نیز یک میلیون تومان حباب دارد.

وی گفت: برابری ارزها در دنیا و تغییر اونس جهانی باعث نوسانات جزئی قیمت ها می شود. همچنین داد و ستدها در بازار کاملا عادی است.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: هم اکنون در بازار رکود وجود دارد ضمن اینکه بعد از کاهش قیمت طلا و سکه در هفته های اخیر دیگر تقاضا و انگیزه ای برای خرید طلا و سکه در بازار وجود ندارد.

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۳۸ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.همچنین در بازار سبزه میدان قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

منبع: تسنیم

کد خبر 423987

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =