«وسپهر» ۱۰۹۷ ریال سود کنار گذاشت

شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات با سرمایه ۳۰ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ مبلغ ۳۲ هزار و ۸۹۷ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۹۷ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۵۷ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش یک هزار و ۶۰۴ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۳۱ هزار و ۳۶۲ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود «وسپهر» در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۴۵ ریال و سود خالص را یک هزار و ۴۴۷ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در دوره یاد شده، با افزایش ۱۱۹ هزار و ۲۲۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به ۱۵۶ هزار و ۷۰۱ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۴۴ هزار و ۷۸۹ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال معادل ۵۹ هزار و ۶۱۲ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال محاسبه شد.

«وسپهر» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۷ هزار و ۳۰۷ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال به مبلغ معادل ۴۸ هزار و ۳۸۰ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۳۱ هزار و ۷۳ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۱ هزار و ۷۴۷ میلیارد و ۱۰۳ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: سنا

کد خبر 423927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =