بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز

امروز معامله‌گرها ۱۸هزار و ۶۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تعلق داشت و ۷.۸درصد از کل سهام پتروشیمی ارومیه معامله شد.

به گزارش صدای بورس، در بورس امروز در مجموع حدود ۱۸هزار و ۶۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وپارس»، «وتجارت»، «خودرو»، «شستا» و «فولاد» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۸۳۰میلیارد تومان سهام بانک پارسیان دست به دست شد، بانک تجارت پس از معاملاتی به ارزش ۷۲۷میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس امروز به گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۹۸۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات هزار و ۹۰۵میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۷.۸درصد از کل سهام پتروشیمی ارومیه (شاروم) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۸سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۲نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

ارزش معاملات سهام 99.09.24

منبع: اقتصادآنلاین

کد خبر 423908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =