۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
جزئیات کنفرانس «کسرام»

شرکت پارس سرام به سوالات مطرح شده در کنفرانس اطلاع رسانی پاسخ و منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، هیات مدیره شرکت پارس سرام اعلام کرد: پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی منتشر شده در سامانه کدال با شماره پیگیری ۷۰۰۶۲۷ ، کنفرانس اطلاع رسانی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ برگزار که به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد.

با توجه به انتشار صورت های مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۹ به صورت حسابرسی نشده، گزارش تفسری و به استناد مفاد ماده ۱۲ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران، پاسخ سوال مطرح شده از جانب سهامداران و سرمایه گذاران به استحضار می رساند که زمین کارخانه شرکت پارس سرام به متراز ۷۴.۸۵۷ متر مربع است که در سال تاسیس کارخانه در تاریخ ۱۹ تیرماه ۱۳۴۷ در خیابان امام خمینی، قرچک ورامین به بملغ ۱.۳۴۳.۶۴۳ ریال خریداری شده است. همچنین هیچ ‌گونه تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده و نوسان قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از تصمیم و تحلیل سرمایه گذاران و عرضه و تقاضا در بازار سهام بوده است.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشا اطلاعات شرکت های ثبتی شده نزد سازمان، افشا خواهد شد.

کد خبر 423521

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =