۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
«فاسمین» تجدیدی می شود؟

مدیرعامل شرکت کالسیمین از امکان افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.

به گزارش صدای بورس، فرشاد صبری مدیرعامل شرکت کالسیمین به سوالات برخی از سهامداران در رابطه با اقدامات انجام شده در شرکت پاسخ داد که در ادامه می خوانید:

ایا شرکت برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را دارد؟ اگر بله، چند کنفرانس اطلاع رسانی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ برگزاردرصد؟
طبق مصوبه هیات دولت امکان تجدید ارزیابی دارایی ها و استفاده از مزایای آن برای شرکت وجود دارد. بررسی های لازم در این خصوص در حال انجام است. در صورتی که نتایجی از این بابت حاصل شود. متعاقبا به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

بودجه تولید و فروش شرکت برای سال مالی ۱۴۰۰ چه مبلغی است؟
براساس برنامه ریزی صورت گرفته هر ساله پیش بینی بودجه عملیاتی (تولید و فروش) در بهمن ماه تهیه و به جهت تصویب در هیات مدیره در ابتدای اسفندماه مطرح و نهایی خواهد شد.

موجودی کالا شرکت مقداری و مبلغی چقدر است؟
موجودی کالای شرکت کالسیمین به همراه رکت های فرعی ذوب و احیا روی قشم و تولید روی بندرعباس جمعا مقدار ۳۰.۱۳۳ تن است که به تفکیک شامل شرکت کالسیمین ۲۱ هزار تن، ذوب و احیا روی قشم ۶.۱۳۲ تن و تولید روی بندرعباس ۳.۲۰۰ تن است. شایان ذکر است از این مقدار حدود ۱۰ هزار تن مراحل صادرات آن در حال انجام است. ارزش ریالی شمش های موجود براساس نرخ جهانی LME شمش روی و نرخ ریالی دلار قابل محاسبه است.

براورد شرکت از میزان صادرات محصولات در سال ۱۳۹۹ چه مقداری است؟
جمع فروش های صادراتی شمش روی تا تاریخ این گزارش مقدار حدودا ۱۹.۷۰۰ تن است. (کالسیمین ۱۲.۵۰۰ تن، ذوب و احیاء روی قشم ۲.۲۰۰ تن، تولید روی بندرعباس ۵ هزار تن)
پیش بینی می شود تا پایان سال با فروش ۲۵ هزار تن دیگر جمع فروش صادراتی گروه به مقدار ۴۵ هزار تن شود.

آیا شرکت برنامه‌ای جهت پذیرش شرکتهای ذوب و روی فشم و تولید روی بندرعباس به بورس دارد؟
تا این تاریخ مصوبه ای مبنی بر عرضه سهام شرکت های زیرمجموعه در بورس و فرابورس صادر نشده است. بدیهی است در صورتی که تصمیمی در این خصوص اتخاذ شود. اطلاع رسانی خواهد شد.

کنفرانس اطلاع رسانی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ برگزار شد.

کد خبر 423466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =