مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی امروز ۱۷ آذر

«مهمترین اخبار اقتصادی و بورس »مهمترین خط خبری اقتصادی و بورسی را در قالب کوتاه ترین و کامل ترین جملات بیان می‌کند.

به گزارش صدای بورس، در پایان معاملات امروز، شاخص بورس تهران به میزان ۰.۶۷ درصد معادل ۱۰ هزار و ۱۳۸ واحد کاهش یافت و به یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۹۷۰ واحد رسید.

- در پایان معاملات امروز، شاخص بورس تهران به میزان ۰.۶۷ درصد معادل ۱۰ هزار و ۱۳۸ واحد کاهش یافت و به یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۹۷۰ واحد رسید.

- در معاملات امروز ارزش سبد سهام عدالت رشد ناچیزی را تجربه کرد و به ۱۲۴ میلیون و ۷۱۷ هزار ریال رسید.

- مدیر روابط عمومی سمات گفت: برای پداخت سود کسانی که روش مستقیم آزادسازی سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند، هنوز تصمیم گیری نشده و سود آنها محفوظ است.

- صندوق واسطه‌گری مالی یکم امروز هم با کاهش قیمت مواجه شد. دارایکم در نهایت با قیمت پایانی ۱۹۷,۵۲۰ ریال کار خود را تمام کرد.

- ارزش صندوق پالایشی یکم امروز همگام با بازار کاهش یافت. امروز قیمت پایانی پالایش به ۱۰۴,۴۰۷ ریال رسید.

بیشتر بخوانید:
دو پیش‌بینی از بازار سرمایه ۱۸ آذر
افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی در زیر مجموعه «شیران»
سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
 

- امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون تومان و ۳۰۰ هزار تومان بود.

- وزارت اقتصاد پیش‌نویس تعیین حداقل سرمایه و افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه‌ای را با هدف بهبود توانگری مالی و کاهش ریسک به هیات دولت ارائه کرد.

- تاکنون ۹۳ درصد کل پروژه مسکن مهر تحویل شده و واحدهای باقی مانده که عمده آن در شهرهای اطراف تهران است، تا قبل از پایان دولت روحانی تکمیل خواهد شد.

- قیمت سنگ آهن به دلیل کاهش تولید شرکت واله، کاهش موجودی سنگ آهن بنادر چین و تقاضای بالای این کشور از ۱۴۰ دلار در هر تن نیز عبور کرد.

- وزیر صمت اعلام کرد، کارگروه‌های کارشناسی این وزارتخانه به دنبال پر کردن خلاء بازار از طریق افزایش تولید خودرو هستند و نه واردات.

- نماد شرکت‌های زغالسنگ نگین طبس، نوسازی و ساختمان تهران، تولیدی چدن سازان و توسعه معادن روی ایران برای برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی متوقف شد.

- بازدهی یک ماهه و سه ماهه شرکت پتروشیمی ارومیه به ترتیب برابر با ۰.۳ درصد و ۶۵.۱ درصد است. همچنین بازدهی سالانه شاروم برابر با ۲۵۷ درصد است.

- سه شرکت کشت و صنعت جوین، شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس گستر در آذر ماه مجمع عمومی برگزار می‌کنند.

- هیات مدیره شرکت کیسون، افزایش سرمایه از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت در طبقه زمین و ساختمان و افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در شرکت‌ها را تصویب کرد.

کد خبر 423327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =