«شفارس» نتایج کنفرانس را منتشر کرد

شرکت صنایع شیمیایی فارس اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی را منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت صنایع شیمیایی فارس اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی منتشر کرد و اعلام کرد: پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی منتشر شده در سامانه کدال با شماره پیگیری ۶۹۸۷۶۱ و به استناد ماده ۱۷ مکرر ۱ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می رساند کنفرانس اطلاع رسانی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ برگزار و اهم مطالب مطرح شده بشرح زیر می باشد.

کرامت الله محمدنیا مدیرعامل صنایع شیمیایی فارس در نامه ای به مجید نوروزی معاونت ناشران و اعضا شرکت بورس اعلام کرد که از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۹ تا مقطع فعلی تغییر با اهمیت در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. با توجه به عدم سوال سهامداران در سامانه تدان، لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از معاملات سهامداران و شرایط عرضه و تقاضای بازار باشد.

لازم به ذکر است که گزارش توجیهی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها معادل ۱.۷۹۶ درصد سرمایه فعلی که به تایید بازرس قانونی رسیده است در سامانه کدال منتشر شده و مراحل بعدی در دستور کار است.

بدیهی است در مورد وقوع هرگونه رویداد با اهمیت مراتب مطابق مفاده ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

کد خبر 422838

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =