نتایج کنفرانس اطلاع‌رسانی «خرینگ» و «بساما»

نمادهای «خرینگ» و «بساما» نتیجه کنفرانس اطلاع رسانی خود را اعلام کردند.

گزارش صدای بورس، شرکت‌های رینگ سازی مشهد و بیمه سامان به دلیل افزایش قیمت بیش از ۵۰ درصد موظف به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شده بودند.

اما در سامانه تدان هیچ سوالی مطرح نشده بود. در نتیجه این شرکت‌ها اعلام کردند دلیل نوسانات قیمتی در نمادهای شان رفتار بازار و شرایط عرضه و تقاضا است.

احتمالا این نمادها فردا بدون دامنه نوسان بازگشایی شوند.

شرکت بیمه سامان اعلام کرده که از تاریخ گزارشگری قبلی اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه و تصمیم هیات مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق‌العاده در تاریخ ۱۷ آبان ماه ۹۹ تا مقطعه فعلی تغییر با اهمتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می‌رسد که نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از شرایط کلی بازار باشد.

شرکت رینگ سازی مشهد نیز اعلام کرد که به نظر می رسد شرکت در ماه‌های اخیر و همچنین طی روزهای معاملاتی اخیر ناشی از عملکرد خوب و رو به رشد شرکت در ماه‌های اخیر و همچنین ارائه برنامه‌ها و پروژه‌های بربازده شرکت در سال‌های آتی می‌باشد به طوری که شرکت در هشت ماهه سال موفق به تحقق فروش ۵۳۲۱ میلیارد ریال شد و همچنین در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ مبلغ ۱۳۶ میلیارد ریال سود خالص اعلام شد که نویدگر خروج شرکت از زیان انباشته تا پایان سال جاری است.

کد خبر 422794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =