گروه پالایشی‌ها لیدر بازار می‌شوند؟

«پالایش» که قرار بود پایان مهر بازگشایی شود امروز باز شد.

گزارش صدای بورس،  نماد «پالایش» امروز باز شد.در ابتدای معاملات این نماد توانست بعد از معامله بیش از ۳ میلیون سهم بازدهی ۱۹ درصدی را ثبت کند.

رضا نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با صدای بورس بیان کرد: بر خلاف تحلیل‌هایی که گروه پالایشی‌ها را رو به سقوط پیش بینی می‌کنند، به نظر می‌رسد این گروه در روزهای آینده لیدر بازار باشد و در برخی نمادها تا دوبرابر رشد کند.

وی افزود: شاخص به زودی عدد یک میلیون ۶۰۰ هزار واحد را لمس می‌کند و تا پایان بازار اگر شرایط به همین منوان پیش روند تاپایان آذر  تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد می‌رسد.

بیشتر بخوانید:
سهام داوجونز ۱.۴ درصد افت کرد
شاخص ۱۵۰۰ هزار واحد را رد می‌کند؟
سهام داوجونز ۱.۴ درصد افت کرد

شاخص هم وزن  مقاومت ۴۱۸ هزار واحدی را شکست و  شاخص هم وزن تا محدوده ۴۷۰ هزار واحد نیز رشد خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش سهامداران پالایشی‌ها مبنی بر فروش سهام این نماید بیان کرد: پالایشی یکم از امروز قابل معامله شد سهامداران با توجه به ریسک پذیری که دارند برای فروش این سهام تصمیم بگیرند، اما در حال حاضر با توجه به پیش بینی افزایشی بودن آن، توصیه‌ای به فروش این سهم نمی‌شود.

نصیرزاده بیان کرد: امروز روز دست به دست شدن بازار بود، انتظار شارپی برای روند بازار برای فردا و روزهای آینده وجود ندارد و گروه پالایشی‌ها، بانکی‌ها، خودرویی‌ها، سیمانی‌ها و تک سهم ها برای روزهای آینده مثبت پیش بینی می‌شوند.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 422766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =