نگاه حقوقی‌ها به کدام نمادها بود؟

رشد ۳۸هزار و ۶۶۰ واحدی شاخص کل (۲.۷درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۷هزار واحدی قرار داد.

گزارش صدای بورس، رشد ۳۸هزار و ۶۶۰ واحدی شاخص کل(۲.۷درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و  ۴۲۷هزار واحدی قرار داد. شاخص‌کل هم وزن ۱.۷درصد رشد کرد.
بیش از ۷۲۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی صورت گرفت. همچنین رشد بیش از یک درصد ۳۹۹ نماد و افت بیش از یک درصد  ۲۰۶ نماد را در بازار امروز شاهد بودیم.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس ۱۹هزار و ۳۸۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۹۰درصد یعنی ۱۷هزار و ۴۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۴درصد از کل معاملات شد.حقیقی‌ها امروز حدود ۷۰۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.
بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «استخراج کانه‌های فلزی» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سرمایه‌گذاری‌ها» و  به نفع حقوقی‌ها تمام شد.
سه نماد فولاد، وتجارت و شبندر لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به شپنا، میدکو و فخوز معطوف بود.
مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان  معادل ۱۰۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی پالایش نفت اصفهان با برتری ۳۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.
امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۶۷ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۲۹ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۳۲۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۶۲۰میلیارد تومان رسید.

کد خبر 422677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =