رونمایی از وب‎گاه مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران

وب‌گاه رسمی مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران (ایران‌مال)، همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و آغاز سال جدید میلادی رونمایی شد.

به گزارش صدای بورس، این وب‌گاه همراه با قابلیت‌های ویژه، با رویکرد اطلاع‌رسانی در زمینه صنعت نمایشگاهی داخلی و بین‌المللی، رویدادهای مختلف، معرفی امکانات مرکز و پوشش اخبار نمایشگاهی کشور طراحی شده است.

مخاطبان اصلی این وبسایت علاوه بر مردم و بازدیدکنندگان بالقوه نمایشگاه‌ها، سایت‌داران داخلی و خارجی، مجریان، غرفه‌سازان، اعضای اتحادیه‌ها، اصناف و تشکل‌ها، دانشجویان و اساتید دانشگاه بوده و به صورت کلی همه اقشار، ذیربطان و فعالان مرتبط با این صنعت را شامل می‌شود.

محتوای این وبسایت علاوه بر زبان فارسی، به ۲ زبان انگلیسی و فرانسوی قابل دسترسی است و شامل بخش‌هایی نظیر؛ اهداف مرکز، امکانات بازار بزرگ ایران، اطلاعات نمایشگاه‌ها، رویدادها، نشریات تخصصی، گزارش‌ها، مقالات علمی، پروژه‌های دانشجویی، اخبار صنعت نمایشگاهی، آمار و اطلاعات، گالری تصاویر، کنفرانس‌ها، جاذبه‌های تهران، ویژه نامه‌ها، پیوند های ویژه، مصاحبه و... است.

بازار بزرگ ایران در کنار مجموعه‌های نظیر پردیس سینمای و هتل و سایر امکانات رفاهی و فرهنگی و تفریحی، مجموعه‌ نمایشگاهی بزرگی به مساحت بیش از ۴۰هزار مترمربع داراست که مرکزی مهم برای رویدادهای مهم تجاری و فرهنگی پایتخت محسوب می‌شود.

برای مشاهده وبگاه اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 422535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =