فروش «مارون» در آبان ماه رکورد زد

شرکت پتروشیمی مارون صورت وضعیت فعالیت های یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان را منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، فروش شرکت در آبان با ثبت یک رکورد جدید همراه بوده و با ۳۰ درصد رشد نسبت به مهر و ۶۷ درصد رشد نسبت به میانگین ماه های گذشته به رقم ۱۹۹۹ میلیارد تومان رسیده، که بالاترین میزان فروش شرکت بوده است.

مقدار تولید و فروش شرکت نیز با ۱۱ و ۱۶ درصد افزایش به ترتیب به ۳۶۴۵۳۹ و ۱۵۳۰۹۱ تن از انواع محصولات رسیده است.

 عمده محصولات شرکت اتیلن و پلی پروپیلن بوده که در بخش داخلی نرخ فروش اتیلن با ۳۰ درصد افزایش نسبت به مهر به ۱۳.۲ میلیون تومان در هر تن رسیده است. همچنین نرخ فروش پلی پروپیلن تغییر چندانی نسبت به مهر نداشته و در سطح ۲۹.۸ میلیون تومان در هر تن باقی مانده است.

مجموع فروش شرکت پتروشیمی مارون از ابتدای سال مالی بالغ بر ۱۰۷۲۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل رشد ۴۰ درصدی داشته است.

همچنین، مقایسه فروش شرکت پتروشیمی مارون در آبان ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال گذشته نشان می دهد میزان فروش شرکت ۱۱۳ درصد افزایش یافته است.

میزان فروش داخلی این شرکت در ماه آبان مبلغ ۱۴هزار و ۷۸۸ میلیارد و ۷۰۴ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ۹۹ از افزایش ۳۰ درصدی حکایت دارد.

بیشترین میزان فروش داخلی "مارون" در آبان ماه امسال، اتیلن به مبلغ ۶ هزار  ۳۱۸ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال بوده است.

فروش صادراتی این شرکت در آبان ماه امسال مبلغ ۵ هزار و ۲۰۳ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ از افزایش ۲۹ درصدی خبر می دهد.

بیشترین میزان فروش صادراتی "مارون" در آبان ماه امسال، منو اتیلن گلایکول مبلغ ۳ هزار و یک میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال بوده است.

قیمت سهم در این لحظه برابر با ۱۲۷۶۰ تومان بوده و در یک ماه گذشته کاهش ۳ درصدی داشته است.

کد خبر 422334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =