عملکرد عالی سه شرکت بورسی در آبان ماه

شرکت های فولاد کاوه جنوب کیش، آهن و فولاد ارفع و کویر تایر گزارش ماهانه مربوط به آبان را منتشر کردند که همگی از رشد بالای فروش این شرکت ها حکایت دارد.

افزایش ۹۷ درصدی درآمدهای «کاوه»

درآمد شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در آبان  ۱۴۵۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه قبل ۱۹ درصد و نسبت به آبان سال قبل ۲۶۲ درضد افزایش پیدا کرده است.
شرکت در سال ۹۹ هر ماه به طور متوسط ۸۷۱ میلیارد تومان درآمد داشته است.
تعداد فروش شرکت در آبان ۱۴۱.۴ هزارتن بوده که نسبت به ماه قبل ۲۶ درصد و نسبت به آبان سال قبل ۳۱ درصد افزایش یافته است.

مجموع درآمدهای شرکت از ابتدای سال ۹۹  تا پایان آبان برابر ۷۰۰۰ میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۹۸ درصد افزایش یافته است.
شرکت از ابتدای سال۹۹ تا پایان آبان ۷۹۶ هزار تن شمش بیلت فروخته که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر چندانی نداشته است.
درآمد صادراتی شرکت از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آبان ماه ۴۱۵۶ میلیارد تومان بوده که ۵۹ درصد کل فروش شرکت است.
نرخ فروش بیلت داخلی در آبان ۹۹۶۷۸ ریال برای هر کیلو بوده که نسبت به ماه قبل ۵ درصد و نسبت به آبان سال قبل ۱۸۸ درصد افزایش یافته است.
نرخ بیلت صادراتی شرکت در آبان ۱۰۸۳۶۶ ریال برای هر کیلو بوده که نسبت به ماه قبل ۱۲ درصد کاهش و نسبت به آبان سال قبل ۱۶۹ درصد افزایش یافته است.


«ارفع» آبان خوبی داشت
شرکت درآبان ۶۳۲ میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم رکورد درآمد ماهانه شرکت تاکنون می باشد. درآمد شرکت در آبان ۲۷ درصد بیشتر از ماه قبل و ۴۰ درصد بیشتر از آبان سال قبل می باشد.
متوسط درآمد ماهانه شرکت در سال ۹۹ برابر ۴۶۲ میلیارد تومان است.
مجموع درآمدهای شرکت از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آبان ۳۶۹۵ میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۱ درصد افزایش یافته است.
شرکت از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آبان ۵۰۶ هزارتن شمش فروخته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد کاهش یافته است.

درآمد صادراتی شرکت از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آبان ۴۶۴ میلیارد تومان بوده که ۱۲ درصد کل فروش شرکت است.
نرخ فروش شمش داخلی در آبان  ۱۰۱۱۸۹ ریال برای هر کیلو بوده که نسبت به ماه قبل تغییر چندانی نکرده و نسبت به آبان سال قبل ۱۹۰ درصد افزایش یافته است.نرخ فروش شمش صادراتی ۱۰۴۸۷۷ ریال برای هر کیلو بوده که نسبت به آبان سال قبل ۱۵۴ درصد افزایش یافته است.


رشد بالای فروش «پکویر»
مبلغ فروش شرکت در آبان ۱۰۱ میلیارد تومان بوده که نسبت به ماه قبل ۶ درصد و نسبت به آبان سال قبل ۱۶۸ درصد افزایش یافته است. متوسط درآمد ماهانه شرکت در سال مالی منتهی به آذر ۹۹ برابر ۷۶ میلیارد تومان است.
شرکت در آبان ۲۳۳۹ تن محصول فروخته که نسبت به ماه قبل ۳ درصد و نسبت به آبان سال قبل ۴۴ درصد افزایش یافته است.
مجموع درآمد شرکت از ابتدای سال مالی منتهی به آذر ۹۹ تا پایان آبان ۸۴۰ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۶درصد افزایش یافته است.

شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ۲۵۷۱۵ تن تایر رادیال فروخته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد افزایش یافته است.
نرخ فروش تایر رادیال در آبان ۴۳۴۳۱۵ ریال برای هر کیلو بوده که نسبت به ماه قبل ۳ درصد و نسبت به آبان سال قبل ۸۵ درصد افزایش یافته است.

منبع: آوا تحلیل

کد خبر 422322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =