رشد ۵ درصدی «غبشهر» پس از بازگشایی

شرکت صنعتی بهشهر که در زمینه تولید روغن‌ها و چربی‌های خوراکی فعالیت می‌کند، پس از توقف به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، امروز بازگشایی شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت صنعتی بهشهر از جمله شرکت‌هایی است که در بازار اول (تابلوی اصلی) بورس، معامله و با نماد «غبشهر» در بازار سهام شناخته می‌شود. 

«غبشهر» پس از بازگشایی در روز جاری، رشد ۵ درصدی را ثبت کرد و معاملات خود را در قیمت ۲هزار و ۶۰۰ تومان به پایان رساند. هزار معامله در حجم ۲ میلیون سهمی به معاملات امروز شرکت صنعتی بهشهر اختصاص داشت. همچنین برای «غبشهر» در پایان معاملات، صف خرید ۳هزار سهمی در قیمت ۲هزار و ۶۰۰ تومان و صف فروش ۱۳هزار سهمی در همان قیمت تشکیل شد. 

اشخاص حقیقی، تعداد ۲ میلیون سهم (۹۱ درصد) از «غبشهر» را خریداری کردند و ۲ میلیون سهم (۷۵ درصد) را به فروش رساندند. از سوی دیگر اشخاص حقوقی شرکت صنعتی بهشهر، تعداد ۲۴۰هزار سهم (۸ درصد) را خریدند و ۶۵۷هزار سهم (۲۴ درصد) را فروختند. 

شرکت صنعتی بهشهر در سه ماه اخیر در بسیاری از روزهای معاملاتی با روندی منفی همراه بوده و بازدهی منفی برای سهامداران خود به دنبال داشته و ۳۶ روز به صورت منفی و ۲۰ روز به صورت مثبت معامله شده است.

منبع: اقتصادآنلاین

کد خبر 421974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =