«وامید» ۱۴۹۵ ریال سود شناسایی کرد

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید با سرمایه ۳۰ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ دی ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۴۹۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۱۵ اعلام شده بود، از افزایش ۷۹۵ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در دوره یاد شده، مبلغ ۴۴ هزار و ۸۶۴ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۴۹۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۷۹۵ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۶۹ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۴۰ هزار و ۶۱۴ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال اعلام کرده است.

 "وامید" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۰ دی ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۸۱۵ ریال و سود خالص را ۱۰ هزار و ۷۱۵ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال قید کرده است.

براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید در دوره یاد شده، با افزایش یک بیلیون و ۵۰۳ هزار و ۴۹۶ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال به یک بیلیون و ۹۳۰ هزار و ۷۴۷ میلیارد و ۹۸ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۱۹ هزار و ۲۶۸ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال معادل ۷۷ هزار و ۳۶۰ میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریال محاسبه شد.

«وامید» تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳ هزار و ۶۲۱ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال به مبلغ معادل ۱۲ هزار و ۲۵۷ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۸ هزار و ۶۳۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۲ هزار و ۷۶۶ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: سنا

کد خبر 421862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =